24

6.1K 610 402
                                    




Jimin usłyszał ciche pukanie w drzwi. Wstał z kanapy, na której siedział i poszedł otworzyć drzwi. Nie mógł uwierzyć, że naprawdę stoi przed nim Min Yoongi.

Starszy chłopak uśmiechnął się i wyminął Jimina wchodząc tym samym do środka. Szybko domyślił się, że pokój młodszego znajduje się na górze, wiec bez zastanowienia wbiegł po schodach. Park otrząsnął się i ruszył za swoim hyungiem.

Wszedł do swojego pokoju i zamknął drzwi. Yoongi chodził po pomieszczeniu i przyglądał się wszystkemu. Jimin nie wiedział co powiedzieć. Czy powinien odezwać się pierwszy? Może zaczeka aż jego gość coś powie?

- Wyobrażałem sobie to spotkanie od kiedy dowiedziałem się kim jesteś - odezwał się blondyn.

- J-ja też - ChimChim przełknął gluę w gardle i oblizał dolną wargę.

- Denerwujesz się? - zaśmiał się Min. - Niepotrzebnie. - Podszedł do bruneta i położył dłonie na jego biodrach. - Czy to źle, że mam ochotę cię pocałować? Mogę to zrobić ChimChim?

- Mhm - młodszy pokiwał nerwowo głową. Nie mógł uwierzyć w to co się dzieje.

Jego hyung zaśmiał się i złączył ich usta w pocałunku. Stali na środku pokoju Parka i delikatnie całowali się przez kilka chwil. Potem Yoongi odsunął się od chłopaka wciąz trzymając dłonie na jego rozgrzanych policzkach. Patrzył mu w oczy i uśmiechał się szeroko.

- Jimin, kochanie - szepnął. - Zgodzisz się zostać moim Jiminem?

- Naprawdę o to pytasz, Yoongi? Nie żartujesz?

- Nie, mówię całkowicie poważnie.

-Zgadzam się. Oczywiście, że się zgadzam.

- Miałem nadzieję, że to powiesz.


a/n
Pierwsza opisówka tutaj. Mam nadzieję, że mocno nie zjebałam

only fools fall for me || yoonminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz