STAIGŪS PRADINGIMAI IR ATSIRADIMAI

51 7 0
                                    

Ar kada nors girdėjai, jog žemės plutos sandūrose nuolat vyksta keisti reiškiniai - žmonės dingsta ir atsiranda, nes tokiose vietose realybė esti tiesiog nestabili? Tuo, pasak ufologės Tatjanos Faminskajos, įsitikino viena rusų kaimelio gyventoja, išėjusi į mišką pagrybauti. Berinkdama grybus ji staiga pasijuto labai blogai, lyg kas būtų dūręs į širdį. Moteris išgėrė vaistų nuo skausmo, ir netrukus jos savijauta pagerėjo. Tačiau tą pačią sekundę ji pastebėjo esanti šalia iki tol nematytos apleistos cerkvės. Pažiūrėjusi į laikrodį moteris suprato, jog nuo namų iki šventovės ji ėjo vos 15 minučių. Keista, bet grįžti atgal į namus grybautojai prireikė daugiau nei 2 valandų. Atrodo, moteris per vieną akimirką buvo atsidūrusi už keliasdešimties kilometrų nuo namų.

Dar keistesnį nutikimą patyrė vienas Maskvos srityje gyvenantis paauglys. Nepaisydamas žiemos šalčių, vaikinas išėjo pasivaikščioti į mišką ir staiga pradingo. Tris dienas jo ieškojo tėvai ir policija, tačiau veltui. O ketvirtą dieną jis pats sugrįžo. Paauglys buvo kruvinas, tačiau visai nesužeistas, jis negalėjo paaiškinti, kas nutiko. Mokslininkas Genrichas Silanovas įsitikinęs, jog iš po žemių atsiverianti energija - lyg tiltas, kuriuo galima pereiti į anapusinius mistinius pasaulius. Gaila tik, kad iki šiol nemokame šia "transporto priemone" tinkamai naudotis. Mokslininkas tiki, kad ši teorija logiškai paaiškina mistinius žmonių dingimus ir atsiradimus.

Mistinės Istorijos (STABDOMA)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang