Tq awaa buatkan cover ni cantik sgt (dlm media)
----------
One more author nk tukar cara penulisan author yg mcm ff author yg lain tau sebb nnti readers senang nk baca.. Lope uu (dk wichet😂)
≧∇≦
Keesokkannya..
Semua dh bersiap siap untuk balik ke rumah(yela rumah x kan reban ̄o ̄) halla sedang leka mengemas beg pakaiannya tiba tiba dia ditarik..
Halla pov
"argghh yahh kau sapa" aku just follow ja dia bila sampai tempat jauh sikit dari org dia tolak aku ke pokok pastu dia kunci pulak pergerakn aku╥﹏╥ eomma takut dh la sakit dia hempap badan aku dekat pokok╥﹏╥ kejam..
"yah kau nk apa?!" aku peluk tubuh meluat nya tgk muka katak ni dh la hangus  ̄ω ̄. Tiba tiba dia dekatkan muka dekat aku..
"jin ckp apa dekat kau semlm? " kenapa pulak mamat ni "xdk apa" jawab aku acuh x acuh
Dia mengeluh kuat lalu "baik ckp elok elok sebelum aku " aku mula potong percakapan nya "kau apa? berani nk buat mcm mcm dekat aku.. Kaki nk ke nak oven?" lembut tapi tegas
End pov
"oven kejadah apa kau ni? -_- ckp la jin ckp apa kat kau semlm sebelum aku kiss kau" katak tu mula ulang soalan dia.
"watdefiq kau nk cium aku? Berangan dh la tepi aku nk balik sana" halla mula menolak 'katak' itu kuat menjauhi dirinya.
Tapi pergelangan tangan halla digengam kemas lalu dia terudur kebelakang.. Lalu bibir nya disambar>_< oleh katak dan
Puffff!!
Katak itu bertukar menjadi putera katak yg hensem lagikan hangus selepas dicium puteri halla (apa yg author merepek ni😂^ω^)
Bts (back to story)
5 saat
Halla menolak 'katak' itu kuat jauh dari diri nya.. "hurhhh hurhh hurhh" halla lap kasar bibirnya dgn belakang tapak tangan nya. Wajah nya bertukar menjadi bengis. Tajam pandangan matanya memandang 'katak'itu
" kau ni kenapa jungkook?! . kau dh la curi first kiss aku haritu!" marah halla "ohh yahh? kau yg kiss aku dulu" sinis jungkook membalas. Halla terdiam beberapa saat lalu " tap- tapi aku bukannya kiss kau dekat dekat.. dekatt macm tadi aku kiss kau dekat.. dekat pipi je " perkataan pipi itu diperlahankannya.
"whatever. Cept la gitau aku" jungkook memaksa halla lagi "ke kau nk aku kiss kau lagi hurmm? Bukan senang nk dpt tau.. Kau ni dikira beruntung. Cepat la" paksa nya lagi.
Halla hirau kan jungkook lalu dia berlalu pergi tapi x jauh di hadapan jungkook dia patah balik " jungkook mana jln nk pergi kem tu" tanya nya malu
Pffhhhh "baik kau gitau aku kalau x aku x nk tunjuk dekat kau jln x pum TINGGAL je kau dekat sini" jungkook smirk.
"jin oppa gitau yg dia.. Dia suka aku ehhh x bukan suka cintakan aku" jelas halla sambil menunduk.. Riak wajah jungkook berubah nampk sgt dia jealous.
" ouhh dh jom! " dingin saja percakapan dn jawapan yg jungkook bagi dekat halla jungkook jln dgn laju meninggalkan halla "jungkook-shii chakaman! " terkedek kedek halla mengejar jungkook.
Tapak perkhemahan
"fuhhh selamat x kena tinggal" keluh halla "yahh! Kau pergi mana hg mati mati aku ingat kau kena sorok bunian ke vampire ke werewolf ke aishh risau tau x?!!" marah minju.
Halla hanya tersengih lalu dia lari menaiki bas memandangkan beg nya minju dh tolong masukkan dlm bas dia bila dia masuk je dlm bas tiba tiba "halla! " seserorang memanggilnya sambil melambaikan tangan.
Halla lalu menuju ke orang tersebut "nae jin oppa? " tanya halla "duduk sini" kata jin sambil menunjukkan tempat yg kosong "erkkk gwenchana halla duduk dgn jane je annyeong" lalu halla menuju ke arah tempat duduknya dgn jane.
Bas pun bergerak pulang
TBC
Fuhh mian buat readers tertunggu.. Hadiah untuk awak awak awak dan awak >_< bye
YOU ARE READING
Pembuli Itu Namchin Aku! [OG]
FanfictionLee halla seorang murid yg baru saja berpindah di sklh seoul high school.. Tapi nasib dia malang.. First day nya di sklh menjadi hari paling mlg baginya kerana dia dibuli oleh seorang kingka yg terkenal Jeon jungkook dari group BTS. Salah seorang d...