Kring! Kring!
"aishhh sapa yg call pepagi buta ni😖"
"yeoboseoyo? ~~"
"woii jembalang! Aq kat bawah ni..kau pergi mana?! "
"yah.. Kau sapa? ~ org gila keluar lubang jamban ehh? ~ kau salah 6ber ni... Harap maaf"Tit tit tit
"ahhh lega nya tido" halla mula mengambil bantal peluk nya dn memeluk kembali tiba tiba...
Alam mimpi (halla)
Halla sedang berdiri sambil melihat dirinya
Tiba tiba
"Tuan puteri rapunzalla"
Rapunzalla pun menoleh kebelakang dan terlihat seekor katak hijoo.. Mmg la hijoo x kan pink💩 dan rapunzalla
"Arghhh!!" Melompat dia ke katil sambil menangis "omma omma!!" "Puteri jangan takut. Saya adalah putera kacak yang telah disumpah oleh seorang nenek yang gila babun" terang nya lembut..
"jadi? Kenapa awak masuk ke kamar saya?" soal rapunzalla
"sumpahan itu hanya boleh hilang bila awak kiss saya" lompat putera tersebut.. Tanpa izin rapunzalla katak itu bertukar jadi putera((dlm media))
Pufff!!
Rapunzalla ke belakang dan terlihat muka jungkook terpampang lalu dia menjerit. Arghhhh!!!
Tiba tiba halla jatuh katil
Bukk
"adoii.. Pungkuk ku yg peloles " aduh nya sampai mengusap pungkuk nya😂😂😂. Lalu dia mula bangun dan berdiri sambil membuat senaman pagi sambil melihat pemandangan pagi.
"seronok jatuh katil?" sati suara penyapa telinga halla.. Dia menoleh dan dia terjatuh kembali akibat terkejut "kapchagiya!"
Bukk
Halla lihat gerangan tersebut lalu dia bangun sambil memukul mukul lengan gerangan tersebut..
"eyyy kau ni.. Ambik ni" marah halla
"woii sakit la.. Yahh yahh berhenti la! Adoii!" adu gerangan tersebut.
"yah jungkook.. Bila kau masuk bilik aku ha? Kau nk intip aku ehh?neol byuntae namja😡" lempar kata kata halla kepada jungkook
"please la.. Aku tak hingin pun.. Aku datang nak kejut kau tapi kau teti-- " percakapan jungkook berhenti
Kening halla terangkat "aku apa?" soal halla sambil memandang tepat anak mata jungkook.. Jungkook menelan liurnya lalu melarikan pandangan ke arah lain dan terus menuju ke pintu "siap cepat aku tunggu kau kat bawah" pintu ditutup rapat.
Jungkook masih berdiri depan pintu bilik halla sambil terbayang kejadian tadi
Flashback
Jungkook mula melangkah masuk dengan perlahan ke dalam bilik halla dan ternampak badan halla masih lagi memeluk bantal peluk nya sambil terkeluar air liur dia😴😴..
"eewwyuu pengotor" geli jungkook melihat ouhh wait.. Jungkook masuk dengan kebenaran omma halla sendiri
Dia melangkah perlahan lalu menuju ke sebelah katil halla.. Semasa jungkok hendak menggerakkan halla tiba tiba.. Halla menarik leher nya dan bibir lembut halla bertembung dengan bibir jungkook..
Jungkook mendiam kan diri.. Sehingga la halla melepaskan nya dan tetiba halla jatuh dari katil tanpa menyedari kehadirannya..
Tbc
Ok pendek ja.. Selamat berpuasa..selamat hari raya aceyywahhhh😙😝 hahaha mian lambat update.. Kalau update setiap hari pun ramai yg silent readers baca tapi x vote pun😢 x pe laa aii redha.. Oklah bubye
Nah untuk hg weyhh😂😂
Aq pomote hg sekali nohh .. Bubuye muahh.. Kalau nk author update cepat rajin rajin la silent readers vote ye.. Spam comment ok bye..
YOU ARE READING
Pembuli Itu Namchin Aku! [OG]
أدب الهواةLee halla seorang murid yg baru saja berpindah di sklh seoul high school.. Tapi nasib dia malang.. First day nya di sklh menjadi hari paling mlg baginya kerana dia dibuli oleh seorang kingka yg terkenal Jeon jungkook dari group BTS. Salah seorang d...