PINA 9

555 48 9
                                    

Skip (esok)

Halla: Wuaaa* menguap*.Aikk mcm mana aku ada kat sini.

Tiba²..

Xxx:Jungkook yg hantar saeng kat sini.*sandar kat pintu bilik halla,peluk tubuh*
Halla: Mwo?!!!*bangun gi kat soo hyuk*
O/soo hyuk:Dah pergi mandi. Busuk. Oppa hantar saeng gi sklh.
Halla: Oppa~ betul ka jungkook hantar saeng.
O/soo hyuk:Yee, sampai letak saeng kat katil,selimut kan lagi.Puas.Dah pergi mandi.*bla*
Halla: // gentleman (?)nya//*sengih*
P/lee:Aigoo.. halla!!
Halla: arghh kapchagiaa(?)!!
Eomma~ nasib halla x dk sakit jantung.*pout*
P/lee:Halla tu sengih², ingat sapa, jungkook eiii. Bagus juga kalau ingat jungkook, eomma berkenan sgt.*berangan jk jadi menantu dia*
Halla: Eeii, xnk halla ingat kat dia tu. Dah la halla nk mandi.Eomma jgn nk berangan jauh sampai lubang jamban.

Setelah melayan karenah eomma nya yg satu ,yela satu xkn 100 kut.Dia terus menuju ke arah bilik air untk membersihkan diri. 10 minit kemudian Halla keluar dari bilik air dan terus menyarung kan baju sklhnya. Dia pergi ke meja solek dan menempekkan sedikit bedak dan apa yg perlu la.Lalu dia turun ke bwh untk sarapan.Selepas sarapan Oppa halla hantar halla ke sklh.

Skip(sklh)

O/soo hyuk:Nanti balik sendiri.Oppa nk shooting,nae?
Halla:Mana leh.Ni kereta halla. Oppa sukahati ja pakai.*pout*
O/soo hyuk:Appa dah bagi kereta ni kat oppa. Sukahati oppa la nk buat apa.
Halla: Bwo?! Aishh yela. Nanti oppa habis shooting oppa kena belanja saeng aiskrim. Dah la panas.
O/soo hyuk:Xnk la oppa belanja saeng aiskrim, baik beli untuk diri sendiri ja. Lagipun jungkook kan ada suruh la dia hantar saeng mcm smlm. Suruh dia angkat saeng bridal style skli,ok. Dah keluar.
Halla: Aishh, dia tu bkn nya superman pun nk tlg org hari². Dah la mls nk ckp ngn oppa ni*keluar kereta*

Kereta halla, opss sori soo hyuk oppa punya kereta itu pun pergi dari kawasan sklh itu.Halla pun ingin berjln pergi kls tp ada org halang halla.

Xxx:Aipp nk pergi mana?. Aku nk tanya kau soalan.
Halla: Bwo?
Xxx:Dlm rumah kau tu... bukan ka.. Lee Soo Hyuk model terkenal tu..
Halla: Yela. Lee Soo Hyuk tu oppa aku.Tapi kau jgn bagitau org tau *puppy eyes*
Xxx:*melting*Ok.
Halla: Good boy*nk bla*
Xxx:Kau nk pergi mana?
Halla: Kelas la. Asal?→_→
Xxx:Kau x ucp thanks atau bls jasa aku pun.
Halla: Ishh yela. Thank you sooooo much, Jungkook ku syg.~Herhhhh dh bla.*Jln*
Jungkook:Ceh x ikhlas *jln sama² halla* asalkan ada perkataan 'syg' dah ok.
Halla: Eiii byuntae nya kau ni.
Jungkook:Suka hati aku la. Xleh ka?*tolak bahu halla*
Halla: Jgn lah tolak!!Masalah nya kau tu byun sgt!
Jungkook:Ishh garang nya kau ni. Smlm siap 'peluk' aku lagi.
Halla:Diam lah.*pandang tempat lain, blushing n lari *
Jungkook:Ceh malu la tu.*jln gi kls.

Skip(habis sklh)

Minju:Halla nk tumpang aku x?
Halla:Gwenchana.
Minju:Betul ni?
Halla: Nae.
Minju:Ok annyeong.Jumpa kat dewan besok.Jgn dtg lambat.
Halla: Nae!! Kau pun!!

Skip(rumah halla)
(sori author mmg xdk idea)

Halla: Ahhhh*hempaskan diri kat sofa* *sengih sorang²*

Tuit~tuit~sms

Fon halla mengeluarkan bunyi tanda ada org mesej...

SMS

from unknow-
Dah packing baju ke belum?

To unknow-
Kau sapa? Buat apa aq nk packing baju.

From unknow-
Aq la Jungkook-_-.Besok kan nk gi kem. Pabo.

To unknow-
Oooo.Belum lagi. Camna kau boleh ada nmbr fon aq,pabo.

From unknow-(halla x simpan nmbr jk lagi)
Adalah.

To unknow-
Dah la. Aku nk mandi, jalga.

End SMS

Lepas mesej tu Halla pun terus save contact jungkook dgn nama 'chokookie hangus'(kesian jungkook aku ~T_T~).
Halla pun membersihkan dirinya. Lepas tu dia dinner dgn family yg tercinta,(la sgt)habis dinner dia terus packing brg² yg perlu dibawa ke kem tersebut sampai la tgh mlm.Usai mem-packing-kan brg² itu dia pun tidur yg secukup nya sbb besok kena ada kat sklh pd kul 8 pg.

TBC~

Hai guys.Mcm x syok ja chapter 9 ni. Btw, kalau x syok ringan² kan tgn nk vote. Bak kata org dpt pahala kalau ringankan tgn. Ok,mcm biasa x paham pm author ye.Mian again kalau ada byk typo. Okok,annyeong!! See you in chapter 10.

Pembuli Itu Namchin Aku! [OG]Where stories live. Discover now