7. Bölüm

72 5 0
                                    

*Baekhyun'nun ağzın dan*

Bugün instagramım da yazı paylaştım.  Sonra sildim ve tekrar paylaştım. Taeyeon ile aramızda ki ilişki ile ilgili yazdım bunu ve fanlara özür dilemek için;

Merhaba ben Baekhyun,
Çok geç olsa da hayal kırıklığına uğrattığım ve acı çektirdiğim için tüm fanlarım dan özür dilemek için bu kelimeleri buraya yazıyorum.

Bir çok kez sözlerimi yazdım ve sildim. Duygularımı ifade etmek ve yanlış anlaşılmaları çözmek için cesaretim yoktu. Bunları söyleyememenin de anlamsız olduğunu düşündüm. Şimdi bile endişeliyim ve bu yazı yüzünden tejrar incinebilirsiniz diye kalbim huzursuz. Bunu yazdığıma pişman olabilirim. Yine de gerçekten samimi duygularımı anlatmak istedim bu yüzden de bu yazıyı yazıyorum.

Her zaman benim için değerli olan fanlarımın acı çekmesine neden olduğum için özür dilerim. Bu durumla ilgili ortaya çıkan yanlış anlaşılmalarla sizi tekrar kırdığım için özür dilerim.
Fanlarımızın daha fazla incinmemesini diliyorum. Gerçekten eksiklarim olduğu halde yavaş yavaş hepinize yaklaşmak için elimden gelenin en iyisini yapacağım. Ve EXO benim için çom değerli. EXO'yu asla kayıtsızca düşünmedim. Sahnede elinden geleni yapan EXO dan Baekhyun olmak için çaba göstermeye çalışacağım.

._._._._._._._._._._._._._.

Baekhyun böyle bir çözüme başvurmuştu.
Sırf fanları üzülmesin diye
Ama yine üzülen kişi o olmuştu.

Ama fanlarda çok ileri gitmişlerdi, ne olurdu ki beraber olsalardı, yılanın kuyruğuna basarmış gibi onların da canlarını yaktılar yine.

*Taeyeon'nun ağzından*

Ne bu şimdi, bu baekhyunun yaptığı şey de ne!? Tanrım aklıma mukayet ol. Sanırım ağlayacağım, baekhyun yazdığın şey bu-bune! Tamam benim de fanlarım var ama sana bu kadar kötü laflar etmiyorlar, seni aşağlamıyorlar. Bana yaptıkları şeyleri görüyorsan bari fanlarına söyle 'YAPMASINLAR'. Artık saygı duymaktan bıktım. Senin fanların benim fanlarım dan uzak duracak, benim fanlarım senin fanların dan uzak duracak Byun Baekhyun.

._._._._._._._._._._._._.

Taeyeon haklı gibiydi. Cünkü baekhyun'nun fanları cidden taeyeon u sevmiyorlardı, bunu için ona tehdit mesajlari, gizli numaralardan gece yarısı aramalara kadar herşeyi yapıyorlardı. Bu onun cidden canını sıkmaya yetmişti. Bu olaylar baekhyunla çıkaya başladığı sıralarda başlamıştı. Sırf bu yüzden ayrılmıştı baekhyun dan.

Dream  (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin