11.Bölüm 2.part

52 3 5
                                    

"Tamam kalktım. Of keşke erken yatsaydım" dedi taeyeon.

Bugün önemli bir gündü, direk şirkete gitmeleri lazımdı ama küçük liderimiz kalkmak bilmiyordu. Tiffany dayanamayarak, taeyeon'nun kolundan tutup bir aşağa bir yukarı sürüklemeye başlamıştı hem de üstünü giydirmeye de.

Tiffany: taeyeon seni sürüklemekten kollarım agırdı. Kalk bari makyajını da kendin yap.

Taeyeon: tamam. Kendim yaparım.
Bırak o zaman üstümü de giyinim.

Tiffany: tamam tae

Yarim saat sonra

Şirkete gelmişlerdi. Menajerleri, taeyeon ve sunny'nin eline kağıt parçası verip sonra da birşeyler anlatıp gitmişti.
Taeyeon şaşkın şekilde sunny'e bakarken bulmuştu kendisini.
Sonra kağıtta yazılanları üyelere okumaya başladı

Kağıtta yazılanlar

"Line company'nin düzenlediği bir kamp gezisidir. En az 1 hafta kalınacaktır. Bu durumda yanınıza sadece bir grup gelebilmektedir. Grubu sadece siz seçeceksiniz."

Açiklama:
Line company'nin düzenlediği kamp gezisi sadece SNSD grubuna hediyedir. Yanınıza bir grup almanız daha eğelenceli hale gelmesi içindir. Sizin için ve seçtiğiniz grup için bir tatil olacaktır.

Not: Soo Man şirketinin izniyle onaylanmıştır.

Notta yazanla bütün üyeler çığlık çığlığa birbirine girmişlerdi. Sorun şu ki hangi grubu seçecekleriydi. Taeyeon herkesin bir karar da hemfikir olmasını istedi, grup 'erkek' olacaktı. Söyledi ve herkesin kararı olumluydu. Kız grubu olsaydı birbirlerini çekemeyecek ve kavga başlayacağını biliyorlardı.
Ve ikincisi hangi erkek grubunu seçecekleriydi? Taeyeon istediği erkek grubu belliydi EXO, ama diğer üyeler bunu isteyecekler miydi. En mantıklısı sormaktı.

Tae: hey bana bakın şimdi bir liste hazırlicam ve listede, en iyi arkadaş olduğumuz grupları yazacağım.

Taeyeon yazmaya başladı. İlk sıraya SHİNEE, ikinci sıraya SUPER JUNİOR, üçüncü sıraya EXO yazdı ve kağıdı sırayla üyelere verdi. Elden ele dağıtarak ve işaretleyerek, taeyeon'a kadar geldi. Taeyeon ciddi anlamda şaşırmıştı en çok Exo vardı. Yüzünü üyelere kaldırınca hepsinin ona bakarak gülümsediklerini gördü, anlamıştılar belliydi, çünkü taeyeon böyle uğraşmaz tiffany yapardı.

"SİZİ ÇOK SEVİYORUM KIZLAR"

Diyerek birbirlerine sarıldılar.

_____._.________._.________

Dans odalarına geçip, Lion Heart dansını yapmaya başladılar, tekrar ve tekrar. Saat 11 olmuştu artık yurttlarına dönme vakti gelmişti. Arabaları gelmiş ve binip yurtlarına gitmişlerdi.
Yurda gelmiş ve yurdun kapısını açmaya çalişan tiffany eve girmişlerdi o kadar yorulmuşlardı ki gözlerinden uyku akıyordu sanki.
Taeyeon odasına girdi ve çantasını yere bırakıp direk duşa girdi. Yarım saat sonra duştan çıktı ve direk kendini yatağa fırlattı. Eline telefonunu aldı ve bildirimlerine baktı, bakar bakmazda baekhyun'nun onun ne kadar çok aradığını gördü ve içinden 'aghh' çekerek ona mesaj attı.

Tae: baekhyun aşkım beni aramışsın, dans çalışıyorduk sirkette, eve gelir gelmez duşa attım kendimi suan baş ağrısından ölüyorum.✔✔

Baek: tamam tatlım. Yarın ne yapıyorsun işin yoksa gezelim diyecektim.✔✔

Tae: aslinda var.✔✔

Baek: nasıl var? ✔✔

Tae: Line Company bize bir kağıt göndermiş ve bize bir grup seçmemizi istedi, seçtiğimiz grupla 1 hafta kamp yapacağız✔✔

Baek: neee!!? Olamaz gidemezsin. Bensiz gidemezsin!✔✔

Tae: baek :) sizin grubu sectik yani sende geliyorsun✔✔

Baek: bizim grup mu? Yani ben. Allahım şoktayım. Ne yapım bizimkilere söyliyeyim mi?.✔✔

Tae: evet sizin grup. Ama söyleme sen yine de, haber gelir zaten size. Neyse aşkım ben yatiyorum öptüm 💋✔✔

Baek: tamam iyi geceler tatlim💋. ✔✔

____.___._______.______

Taeyeon konuştuktan sonra telefonunu kapatıp yattı.

                ~ 12.bölüm de görüşürüz ~

Dream  (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin