Oraya geldiğinin ikinci günü Joseph , Soo hyun 'u prova yapmak amacıyla çağırdı.
"Merhaba kızım , bugün şu oyunun provasını yapıp akşama canlandiracagiz. Akşama sahnedesin. Şu aptal suratından eser kalmasın . " elindeki kağıdı önüne attı Soo hyun un. "Gerizekalı " diye mırıldanarak oradan uzaklaştı.İki dakikaya geri döndü.
"Soo hyun, cosplay (kostümlü oyun) mu yapacaksın ? Giymeden mi?"
Şaşkındi Soo Hyun çünkü ilk defa adıyla seslenmişti.
"Sen bilirsin. "Joseph koni işi olunca ciddi bir insandı. Anlaşılan dedesi onu iyi egitmisti. Dedesi o gece kumar masalarıni koca bir tiyatroya dönüştürdü. Josephin umursamaz , belirsiz geleceğini dizginledi. O çok iyi bir insandı.
***
"Ah lanet Joss. Geç kaldı . Bir saat oldu."Joseph geldi "Sanırım hala isim var. Sen kendi kendine çalış ben gidiyorum. Akşama mutlaka geleceğim. Emin ol!!"
Soo hyun zaten biliyordu ne yapacağını. Onun hayali idi bu. Elbetteki bilecekti. Oyuna bir saat kala Joseph geldi.
"Çabuk soo çabuk . Giyin üstünü ve biraz daha çalış. Gelmeye başladılar. "Oyun saati geldi.
Hey bu kisa bir romantik oyundu. Yakınlaşma sahnesi vardı. Neyseki sadece alinlarini birbirine dayayacaklardi.
Josephin hayranları dolustu sahneye gittiler. Soo hyun çok fazla heyecanlıydı. Düşecekti . Ki Joseph onu tuttu. Kimse onun oyun dışı olduğunu anlamadı bile.
Soo hyun çok etkilenmişti joseph'in oyunculuğundan.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE YARISI TİYATROSU
Short StoryOyunculuk ve macera dolu bir hikaye. Joseph ve Soo hyun oyuncular ve komik şeyler yaşıyorlar.