Keď som ho objala dal mi pusu a ja som sa naňho len usmiala a pozrela sa na Jane..ktorá mala "veľa práce" s jej frajerom. Potom keď Marcus a Jane zistili že sa na nich pozeráme Marcus povedal či večer nepôjdeme do kina že dávajú nejaký fajn horor, ja som povedala že ja sa hororov tak trochu bojím ale zvládla by som to. Jane povedala že ona miluje horory že určite pôjde. Keďže horor bol večer asi o ôsmej a ešte len bolo pol druhej poobede tak sme sa dohodli že chalani k nám prídu o piatej o nejakej štvrť na šesť dôjdeme do mesta (lebo bývame na dedine) a potom sa pôjdeme niekam prejsť a môžeme sa niekde ísť najesť. Tak chalani odišli, ja som ich bola vyprevadiť a ani som nestihla dobehnúť hore a sestra začala vrieskať že ideme s nimi do kina na horror. Išli sme sa chystať asi o štvrtej a samozrejme nám to trvalo hodinu takže keď sme sa nachystali ešte sme si balili veci...
...
Keď sme mali zabalené veci začali sme si spievať Heartbeat čo bola ich pesnička a ja som bola otočená chrbtom k dverám a Jane bola otočená čelom k dverám takže videla keď bol niekto medzi dverami....Keď išiel ten najvyšší tón z celej pesničky Jane prestala spievať a začala sa usmievať...Keď som prestala spievať (až po odspievani pesničky) zrazu sa otočím a no kto nestojí medzi ddverami a netlieska mi? Marcus a Martinus....strašne som sa cítili trápne...no kto by sa necítil ale chalani povedali že sme boli dobre...sem tam nám rodičia povedali že pekne spievame ale mi sme to brali na " ľahkú váhu" a bolo nám to jedno....Keď sme si zobrali veci išli sme k chalanom lebo ich rodičia nás mali odviesť....Keď sme k nim prišli ich mama na nás dve poveala že sme pekné dievčatá a chalani jej na to odpovedali: ,,Aj my si myslíme." A my dve sme sa začali smiať. Potom hneď sme išli do auta a Martinus sedel vpredu ja, Jane a Marcus vzadu. Ja som sedela vstrede a vedľa mna sedel Marcus a z druhej strany pochopitelne Jane. Marcus ma chytil za ruku a ja som mu položila hlavu na pleco. Jane sa na nás pozerala a keď som ju uvidela len som sa na ňu tak pozreal s výrazom že : "Neotravuj lebo ťa utopím" 'len sa usmiala a otočila sa smerom do okna.
...
Keď sme prišli pred kino...chalani nás zavolali do jednej pizzerie kde robili úžasnú pizzu....Keď sme otvorili dvere k chalanom sa nahrnuli asi všetky baby ktoré tam boli lebo boli celé hotové z toho že vidia Marcusa a Martinusa....s Jane sme na seba tak pozreli že: "dievčatá ruky preč lebo vám ich odtrhneme" ale tak rátali sme s tým keďže su slávny "po celom svete". Chalani im normálne povedali nech ich nechajú na pokoji pretože chcú byť s nami. Tie baby na nás len tak pozreli a my sme si mysleli že nás zabijú. Ale tak chalani nás chytili za ruky a išli sme si sadnúť. Keď sme dojedli zaplatili sme a išli sme do kina lebo sme jedli vážne neskutočne dlho. Keď sme prišli do kina kúpili sme si lístky, popcorn a niečo na pitie a šli si sadnúť...Keď film začal myslela som že to bude uplne v pohode... no v strede filmu som myslela že sa zbláznil od strachu...bola tam jedna neskutočne strašidelná scéna a ja som chytila Marcusa za ruku a začala som kričať, rovnako ako celá sála. Marcus sa na mňa ken pozrel a usmial sa. Keď film skončil išli sme sa prejsť Martinus a Jane išli niekam inam ako ja a Marcus. Mne to nevadilo lebo som radšej s Marcusom sama. Po dlhšej prechadzke sme si sadli na lavičku a keďže je leto mala som len tielko a večer je chladnejšie bola mi zima a triasla som sa trochu a Marcus sa ma spýtal či mi je zima tak som mu povedala že trochu....on mal mikinu tak si ju dal dole a dal mi ju <3 on sa na mňa tak pozrel a potom ma objal aby mi nebola zima...
....
Prepáčte že nová epizóda dlho nebola le nemala som čas.....tak dúfam že ste radi za nový kapitolu a ďakujem za každý follow :*
KAMU SEDANG MEMBACA
New Life
RomansaSestry Jane a Sarah bývajú na Slovensku...objavili raz na YouTube dvoch chalanov dvojičky ktorý spievajú a sú neskutočne pekný.Volajú sa Marcus a Martinus...je však jeden dosť veľký problém bývajú v Nórsku. V ten večer im rodičia povedia že sa sťahu...