Ders çalıştığınız oda güneş alan düzenli ve temiz olmalı sessizliğide size kakmış birşey..
Çalıştığınız zaman masa mutlaka dağılır ama çalışmanı bittiği zaman toplamalısınız öğrenci dediğin düzenli olmalı özelliklede kızlara söylüyorum..Ders çalışırken mutlaka mola verilmeli ve içecek veya meyve tüketilmelidir. Ders çalıştığınız masada mutlaka kolonya bulunmalı bunu koklarken kokusu keskin olduğu için zinde tutar ve konsantrasyon artar....
Konsantrasyonunun artması ve dikkatin yerinde olması başarıyla sonuçlanır.. Ders çalışırken tekefon veya ulaşım araçları kapatılmalıdır. Ve masanızın üzerinizde dikkatinizi çeken ilginç şeyler olmamalıdır.... Ders çalışırken müzik dinleye bilirsiniz ama bu yöntem sadece sayısal derslerde geçerlidir sözellerde müzik dinkerken ders çalıştığınızda ne dediğini pekte anlayamazsınız... Ders çalışırken bir şey okuyorsanız sesli okumanız daha iyi olur.. Ders çalışmanin sonunda anladıklarınızı öğrencileriniz varmış gibi sizde anlatmaya başlayın mesela sizinde HAKAN adında bir görünmez arkadaşınız ve öğrenciniz olur merakmetmeyin gürültü ve ses çıkarmaz öylece sizi dinler...
Bu yöntem hem eğlenceli hem de öğreticidir.... Ben inkılap dersinden pek anlamam ama Tonguç Akademiyi izliyorum sizlerede tavsiye ederim gerçekten işe yarıyor...💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
👉TAVSİYE SOKAĞI👈
ChickLit☺Başarıya ulaşmak istiyosan eğer bu kitaba şans vermelisin☺ 💗Veriyorsan eğer işte o zaman en şanslı insan sensin💗