Kedves naplóm, már kb 1 éve itt porosodsz de végre úgy érzem írnom kell, hát megteszem.
A nevem Zoé Redbird, egy 16 éves Gimnazista lány vagyok. Ma beszélgettem egy fiúval facen nagyon aranyos, Elkezdünk kamerázni is jó érzés látnom őt. Megbeszéltük hogy holnap eljön hozzám suli után, már alig várom :) remélem tetszeni fogok neki.
Reggel 6:00. végre eljött ez a nap gyorsan felöltözök és indulok is a suliba. Letusoltam , felöltöztem feldobtam egy kis alap sminket és kimentem a konyhába ahol anya ült
- Jó reggelt kicsim!-köszönt anya- Hogy aludtál?
-Jó reggelt, köszi egész jól. Van még kávé?
-Persze ott van a helyén-mosolygott.
- Köszi.- gyorsan lehúztam a kávémat.- húú már 7:15 indulok mert elkésem a suliból, szia anya!
-Szia vigyázz magadra!
Iskolába menet észrevettem hogy valaki figyel, nem tanusítotam neki nagy ügyet túlságon el voltam foglalva a gondolataimmal, és az újdonsült szerelmemmel. Az iskolai nap hamar eltelt, nem volt semmi érdekes, mindenki tök nyugis volt.
-"Húú végre haza értem már csak gyorsan átöltözöm és megyek is a találkámra a világ legjobb pasijával"
-Édesem kérlek menny be a szobádba van ott neked valami!-szólt anya.
-Rendben úgy is oda készültem- persze eredetileg nem csak hát inkább szót fogadok. Mikor beléptem a szobámba nem várt dolog fogadott. Ott állt Erik. Komolyan mondom se köpni se nyelni nem tudtam csak néztem és néztem még végre felfogtam mi is történt.
-Szia Zoé!- köszönt nekem, én csak bénán álltam előttem, egy kis késés után végre leesett mi is történik.
-Szia Erik! Hát te hogy hogy itt vagy?
-Megleptelek. Talán baj?
-Dehogy is nagyon örülök neked! De mégis honnan tudtad hol lakom, és hogy mikor végzem?
-Ez pofon egyszerű!- jött be anya mosolyogva.
-Csak nem a te kezed van ebben anya?
-Dehogynem drága kislányom, gondoltam csinálunk neked egy kis meglepetést, remélem nem baj. Na de én magatokra is hagylak benneteket. Erik vigyázz lányomra!
-Rendben Mrs. Redbird!- végül anya elhagyta a szobát.
-Nos akkor ....
-Jajj majd el felejtettem!- háta mögé nyúlt Erik- Ezt neked hoztam remélem tetszik!- és átnyújtott egy gyönyörű rózsát.
-Úr isten Erik! Ez valami meseszép nagyon szépen köszönöm!- ezzel nyomtam az arcára egy puszit :)
-Hát igaz fele olyan szép sincs mint amilyen te vagy, de hát még egy ilyen gyönyörű teremtmény nincs is a világon.- hát én egyből elolvadtam,és ahogy láttam ő is elpirult. Valami olyat tett amire nem igazán számítottam. Meg akart csókolni , de én elhúztam a fejem.
-Jaj ne haragudj túl gyors voltam, remélem nem ijesztettelek meg! Tényleg sajnálom!
-Ugyan semmi, gond csak egy kicsit hirtelen ért ennyi az egész- mosolyogtam rá, bár kicsit télleg megijedtem, de ezt nem mondtam neki.
-Gondolom te nem olyan vagy mit a többi csaj.
-Mármint mire célzol Erik?
-Hát csak arra hogy a többi csaj már az első randin szétteszi a lábát egy két kedves szó után.
-Én egyáltalán nem vagyok ilyen! Elmondom neked őszintén, még nem is csókolóztam!- lehet ezt ne mondtam volna? most biztos lúzernek néz :(
-Óh értem hát ezzel nincs semmi gond! Majd én megtanítalak - és kaján vigyor húzódott az árcán- Egyebek mellett - kacsintott.
- Az lehet de nem a közel jövőben Picikém.- és én is kacsintottam felé egyett.
-" Azt még meglátjuk cicus".- Csak mosolygott fogalmam sincs mire gondolhatott. A nap többi része gyorsan eltelt, így csak azt vettem észre hogy 19:45 és neki indulnia kell. Elbúcsúztunk
Erik szemszöge:
Ülök a buszon egyszer csak csörög a telefonom, látom annyit jelez ki hogy "K", gyorsan felveszem:
-Igen cica?-szólok bele gúnyosan
-Ne cicázz nekem te gyökér! Inkább azt mond hogy mi volt!-mondta K.
-Ejnye ne legyél harapós! Tudod a jó munkához idő kel- mosolyogtam el.- egyébként mért teszed ezt Z-vel?
-Semmi közöd hozzá, majd mindent meg tudsz a maga idejében! Annyit mondok az apjához van köze!
-Rendben cicus csak ne kapj be! Egyébként jól haladunk csak lassan. De majd változtatok a tempón.- kaján vigyor.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy lány érdekes élete
FantasiaAz első történetem egy Zoé nevű lányról fog szólni és az ő kicsit sem hétköznapi életéről. Ez a lány sok megpróbáltatáson és fájdalmon megy keresztül, de ennek ellenére is megpróbál örülni az élet kis örömeinek is. Minden jó és rossz dolog ellenére...