9.rész Sorsdöntő esemény

11 0 0
                                    




"Mikor Harry-vel oda értünk a házhoz, egy rossz érzés fogott el. Mikor beléptem, nem volt ott senki és minden ugyan úgy volt ahogy én hagytam, ezt mondjuk furcsáltam egy kicsit, minden úgy volt kivéve egy dolog. Az asztalon egy levél volt, jött egy sugallat, hogy valami nagyon nincs rendben azzal a levéllel, és azt is tudtam ki írta. Anya. Felvettem és olvasni keztem:

   "Drága Zoém! Mikor ezt a levelet sajnos én már nem élek, de biztosan tudom hogy te jól vagy. Tudok mindent Erikről, Cassie-ről és Ash-ről is. Nagyon sajnálom hogy ennyi szörnyűségen kell keresztül menned és én nem lehetek melletted. Tudom többet kellett volna mesélnem édesapádról és Cassie-ről is, de egyet tudnod kell amit eddig csak én tudtam. Apád él és igaz nem kereshet meg téged de vigyáz rád. Ne bízz meg túlságosan senkiben hisz sosem tudhatod ki dolgozik neki. Egy ember van akiben teljesen megbízhatsz az csak Cassie bármit is tett csak érted tette. Fel fog keresni téged egy fiú benne is megbízhatsz nekem elhiheted. Nagyon szeretlek kincsem remélem tudod és nagyon sajnálom. Vigyázz magadra és a kis unokámra. Puszi anyu!"

Ahogy elolvastam a levelet megtelt a szemem könyekkel. nem tudom már mennyi ideje lehettem bent, egyszer csak bejött Harry.

-Drágám minden rendben? Mi baj van? Rosszul vagy?-kérezte aggódva. Mielőtt viszont válaszolni tudtam volna iszonyatosan begörcsölt a hasam, és a fájdalomtól elájultam. Már a korházban  keltem fel.

-Hol vagyok?-kérdeztem erőtlenül.

-Korházban drágám. Rosszul lettél.

-Így van fiatal hölgy. Jó napot én vagyok az orvosa Dr. Damien.

-Jó napot doktor úr. Én Harry vagyok Zoé barátja.- mutatkozott be Harry illedelmesen.

-Dr Damien a babám ugye jól van?-kérdeztem aggódva, mivel valami furcsát éreztem.

-Kedves Zoé sajnálattal kell közölnöm, de önt akkora trauma érte hogy ezt a baba nem tudta elviselni....

-Ugye nem??-akadtam ki teljesen.

-Nagyon sajnálom, de a babája meghalt, már nem tudtam segíteni rajta. Őszinte részvétem. Most pedig magukra hagyom önöket.Viszlát.

-Kicsim kérlek nyugodj meg. biztos lehet még babád. Én itt vagyok melletted- ekkor valaki kopogott.

Mikor belépett teljesen lefagytam.

- Szia kicsim.- az ajtóban megjelent Cassie.

-Te meg mégis mit keresel itt??- mégis mit akar még?

-Nyugodj meg kérlek!- kérlelt halkan.

-Szivem ő meg kicsoda?- kérdezte Harry értetlenül.

-Emlékszel mikor elmeséltem hogy miért voltam kiakadva mikor akkor délután az erdőben beléd botlottam?

-Igen szerelmem.

-Nos ő az én drága nővérem Cassie. Cassie ő itt a barátom Harry.

-Örülök a találkozásnak Cassie!- mosolyog Harry és illedelmesen kezet csókol.

-Óh micsoda egy lovag- kuncog Cassie.- Én is nagyon Örülök a találkozásnak Harry.

-Nah te csak ne nagyon örüljél  Cass! Vagy esetleg Harry-t is elakarod tőlem venni?- kérdezem haragosan.

-Ne legyél már buta Z drágám! Igazából Ash-t sem akartam tőled elvenni. Annak úgy kellett alakulnia. Ash elfelejtette a védelmezők első számú szabályát.

-Igen és mi a védelmezők első számú szabály?- kérdezem gúnyosan.

-Lányok szerintem én megyek eszek valamit beszélgessetek nyugodtan.- hátrált ki a szobából Harry.

-Ne haragudj szívem ígérem mindent el fogok magyarázni.

-Tudom kicsim. Szeretlek!- és egy puszit dobott a levegőben.

-Én is szerelmem.- Azután Harry kiment a szobából.- Nah szóval hol is tartottunk?- nézte Cassiere mérgesen.

-Ott hogy Ash elfelejtette a védelmezők első számú szabályát.

-Jah igen már tudom. És mi is az  a szabály?

-Csak annyi hogy egy védelmező sose szerethet bele abba akit védelmez. 

-És ezért kellett rá másznod a pasimra??- kérdeztem.- Hát komolyan ez annyira de annyira rendes volt tölled.- mondtam cinikusan.

-Másként nem tudtalak megvédeni érsd meg kérlek.- kérlelt Cass.

-Óh köszönöm hogy megvédtél a boldogságtól.- mondtam mérgesen.

- Remélem majd egyszer megérted.- hajtotta le a fejét szomorúan.- Jaj ne csak őt ne.- suttogta, alig hallhatóan.

-Mit m...- még ki se tudtam mondani valaki kopogott. Nem kellett megvárnom míg kinyílik az ajtó már tudtam ki fog belépni rajta, megismertem a gonoszságot ami belőle árad. Erik. Erik Night.

Igen tudom hogy uncsi lett meg stb, sajnos annyira nincs ötletem. esetleg ha nektek van szivesen meghallgatom őket, addig is puszi :) 😘😘

Egy lány érdekes élete Donde viven las historias. Descúbrelo ahora