Sene 2016 sessiz ve karanlık bir cuma gecesi. Şuan geçen sene tanıştığım bir kızla beraberliğimizin 28. günü olmuş ve iki tarafta kırgındı. Öncelikle size nasıl tanıştığımızdan ve buraya kadar nasıl geldiğimizden bahsediyim.
Sene 2015 hiçbir Allahın kuluyla konuşmuyorum , instagramda dolaşırken birden karşıma çıktı ve cidden hayallerimdeki ve istediğim gibi bir insandı , umduğum şey kişiliğininde öyle olmasıydı. Kendisine merhaba diye bir mesaj atarak konuşmaya başlamıştık ki , mutluydum çünkü bir adım atmıştım ve oda bana karşılık vererek bir adım atmıştı... Zaman çabuk geçiyor , biz gün geçtikçe daha samimi oluyor ve birbirimize karşı olan duygularımız değişiyordu. Günlerden birgün kendisini görmek istediğimi söyledim , bu teklifimi reddetmedi. Yer , zaman ve mekan belirlemiştik herşey olduğundan'da güzel istediğim gibi gidiyordu. Beklenen gün gelmişti , yağmurlu ve sisli bir izmir gününde sokağın tam ortasında onla karşılaşmış , onu gördüğümde ise yutkunamamıştım. Gözlerinin içine bakarak tokalaştım , biryerler de oturup konuşmak istedim. O gün herşey beklenilenden de güzel geçmişti..."Bir dakika sigara yakıyım... Hemen devam ediyorum"...
Aramıza giren mesafeden dolayı ne yazık ki 5 gün boyunca konuşmamıştık ve 5. günün sonunda tekrar konuşmaya başladığımızda aramıza giren sebepsi bir soğukluk vardı. O soğukluktan sonra düzeltmek isterken birbirimizden kopup gitmiştik.
Adım adımm sevgiye doğru... Şşş sessiz olun please