Jeg vågner og gøre mig klar til skole.
Jeg tager noget morgen mad og går ud og børster tænder.
Jeg tager sko og jakke på og går hen til Julie.
Vi diger Hej til hinanden og går hen til skolen.Vi går ind i klassen og snakker indtil vores lære kommer.
Vi går ellers igang med timen.Vi for fri og vi går ellers bare hjem.
Vi siger farvel til hinanden og jeg går ind i mit hus.
Jeg går op på mit værelse og laver lektier.Efter jeg har lavet dem sidder jeg lidt med min telefon.
Jeg vælger at gå en tur.
Jeg går ned og tager sko og jakke på og går udenfor.Jeg kigger ned i min telefon og ser slet ikke hvor jeg går.
Jeg går ligepludseligt ind i en person.
Jeg kigger op.
"Jeg syntes jeg har set dig før" siger hun.
Efter lidt tid indser jeg at det er min storesøster.
"Maria" spørger jeg.
"Josephine" siger hun og vi krammer hinanden.
"Hvad laver du så her. Bor du ikke i Jylland sammen med far"
"Jo men jeg flyttede sammen med mor her hen til Gentofte. Hvad laver du her"
"Jeg bor her" "med hvem" "min kæreste" "ej har du fået en kæreste" "ja vi har været sammen i 2 år" "tillykke med det. Jeg har faktisk også fået en kæreste" "nå hvem er så den heldige fyr" "han hedder Thor" "Thor Farlov" "ja hvordan ved du hvad han hedder for jeg regner ikke med at du kan li' Citybois" "jeg har mødt ham nogle gange" "nå men vil du med hjem til mig" "nej desvære jeg kan måske imorgen" "okay du skriver bare" "ja men vi ses" "ja vi gør" vi krammer hinanden og går videre.Der jeg kommer hjem går jeg direkte ud til min mor i køkkenet.
"Mor du ved aldrig hvem jeg mødte idag" "næ det tror jeg ikke. Hvem mødte du" "jeg mødte Maria" "mødte du Maria" siger hun og begynder at smile.
"Ja og jeg skal måske være sammen med hende imorgen" "okay" siger hun.Efter vi har stået og snakket lidt skal vi spise.
Vi snakker også under måltidet.
Efter vi har spist hjælper jeg med at ryde af.Jeg går op på mit værelse og ser jeg har fået en besked.
Den er fra Maria.SMS Samtale:
M = Maria.
J = Josephine.M: Jeg kan godt imorgen.
J: Fedt du kommer bare kl. 15:00
M: Ja. Hvor bor du?
J: Jeg bor (en adresse)
M: Okay så ses vi imorgen.
J: Jep.SMS Samtale slut.
Jeg gøre mig klar til at sove.
Også går jeg ellers bare i seng.----------------
Glædelig 19. December.
Knus Sif <3
YOU ARE READING
Bois Jul
Fanfiction(AFSLUTTET) (Julekalendere vare helt frem til D. 24. December 2016) Den handler om en pige og hendes veninde. De skal så flytte til Gentofte. Og når de så kommer der ned så møder de mange mennesker. Men hvem er de mennesker? Læs historien og find ud...