-Chapter 2-

36 7 0
                                    

Still readers POV

Pang!

"Kim Han Min!!"

"Asal kau--- asal kau cakap cam tu kat aku?! Haa.. Kan da kena penampar sulung aku!!"

"Min.. Aku saje je dowhhh... Tak yah lah- ahhhh!!!"

"Ehh.. Jimin.. Mulut kau... Mulut kau.. Berdarah!!"

Jimin terus berlari ke toilet lepas aku ckp yg mulut dia berdarah.

-skip-

"Jimin.."

Diam

"Jimin...."

Diam

"Ji ----"

Jimin keluar dari tandas dgn muka ketat. Aku takut! Takut dia marah aku!

"Jimin.. Mi---"

"Stop."

Ringkas je jwpn dari dia. Dan dia terus ke kelas semula. Aku je yg tercegat lagi kat depan tandas lelaki tu. Mata aku berkaca. Aku nak nangis!

Sabar Min.. Jgn nangis! Tapi,......
Hancur!
Aku nangis gak.. Sbb, Park Jimin lah kwn dunia akhirat aku.. (Chia.. Chia.. Chia..)

End POV

++++
-Dalam kelas-

"Jimin.. Mianhae.."

Rayu Min sambil menangis teresak-esak. Namun, Jimin endahkan!

"Jimin.. Mian.. Aku tak se----"

"Aku maafkan kau."

Min tersenyum lebar. Jimin mendekatkan mukanya pada Min.... Dan.......

Sentuh.

Jimin sentuh muka Min. Sbb nk lap air mata je.. Tapi, bygkn betapa lembutnya tangan Jimin masa nk lap air mata tu... Huuhhhhhh....
(Tergugat iman readers😂)

Lps lap..

Chup

Jimin mencium pula dahi Min. Min hanya mengendahkan perbuatan Jimin. Sbb, kalau dia maafkan Min, mmg tu la aksi yg dia akn buat.

Jimin merapatkan pula pipinya dgn pipi Min.

"Saranghae, Kim Han Min..."

Itu lah kata-kata terakhir Jimin sebelum Cikgu Jungkook masuk ke kelas mereka. Pipi Min serta merta membahang!

-tbc-

Vote and comment byk2 tau.. Annyeong....! Sorry kalau typo..

Fall In Love With My BffWhere stories live. Discover now