Omo! Min.. Ape kau nk buat skarang nih? Aaaaaa!
Aku terus kejutkan semua org yg tidur kat ruang tamu. Aku terus siap. And kiteorg gi hospital.
-hospital-
"Doctor. Macam mana keadaan dia?"
"Emmm.. Keadaan dia ---- "
"Keadaan dia ---?"
"Stabil. Cuma, gigi dia ada yg patah disebabkan hentakan kuat yg berlaku. Bibir dia pun ada luka sikit. Buat masa sekarang ni, dia masih tak sedarkan diri. Pitam disebabkan hentakan kuat juga. Macam mana semua ni boleh berlaku, puan? Dia terhantuk dekat mana?"
"Ani, doc.. Mmm.. Cuma, --- dia --- Mmm.. Aniya.."
Aku gugup! Takut kena marah!
"Baiklah. Kalau macam tu, saya minta diri dulu."
Kami semua mengangguk serentak. Aku terus duduk di ruangan menunggu dan mengurut dada aku. Yang lain pula, terus masuk dalam wad.
Aku perlukan masa. Ya. Masa untuk aku jumpa dia. Relax, Min.. Kau mesti try pujuk dia.. Aku menghembuskan nafas panjang.
-skip-
"Min. Bangun Min.."
Aku terus tersedar dari lena. Aku nampak seorang namja depan aku.
"Yah. Appa.. Nae.. Mana yg lain?"
"Semua dah turun. Min tak nak masuk dalam (wad) ke?"
"Nae, appa. Min nk masuk sekarang lah ni.. Appa dengan yg lain balik dulu la.. Min nk duduk sini."
"Nae, Min. Nanti appa hantarkan baju k.. Tapi, Min jgn bising dalam wad.. Sbb, 'dia' tengah tidur."
"Nae, appa.. Gomawo.. Annyeong.."
"Cheonma, Min. Annyeong.."
Klik!
Aku terus masuk ke dalam wad. Ya. Dia memang tidur. Aku duduk atas kerusi sebelah 'dia'.
Jantung aku berdegup laju. Tangan aku perlahan-lahan sentuh rambut blonde dia. Perlahan-lahan turun ke pipi gebu dia. Omo! Lembutnyer!
Makin laju degup jantung aku. Aku tak tahan! Hati, tolong jawab soalan aku. "ADAKAH KAU CINTAKAN DIA?"
Tolong! Jawab soalan aku sekarang! Jebal! Serius, ----
"KAU CINTAKAN DIA?"
Cinta, tak, cinta, tak, cinta, tak, cinta, tak?
Aaaaaaa! Aku dilema!
-tbc-
Haaa! Sekarang readers dah tau kn jawapan dia. Mestilah si hot Park Jimin..... Kepada yg dah tau lama, congrats.. K la.. Annyeong..
YOU ARE READING
Fall In Love With My Bff
FanfictionAku, Kim Han Min. Aku hidup tanpa omma dan appa. Bukan sebab diorang meninggal okay.. Sebab diorang pergi overseas... So, terpaksalah aku duduk ngan heolmoni aku.. Bila omma and appa aku balik, ................................ . . . . . . . "What...