*Chennie!Wake Up!
Xiumin pantas menyarung jaket ketubuhnya dan segera menapak turun.
"Hyung nak pergi mana?"soal baekhyun yg berada diruang tamu.
"Chen,dia dlm masalah..Hyung takut ape2 jdi kat dia"balas xiumin riak wajahnya kelihatan begitu risau.
"Nak ikut!"kata baekhyun lantas bangun dan bergerak keluar dari dorm exo bersama xiumin.
****
"How dare you!"Tengking rapmon apabila chen meludah kemukanya.Chen betul2 mencabar kesabarannya.
Chen hanya tersenyum sinis.Dia tidak kisah untuk disakiti lagi kerana dia tahu dia tidak akan hidup lama"Huh!Well sape yg ada kat sini?"kata jin dimuka pintu dibelakangnya terdapat 5org lagi member bts.Chen mengetap bibirnya.
"Kau tak guna!sebab kau aku kena buang!sbb kau aku kena hina!sbb kau member exo benci aku!"jerit chen,dia begitu geram dng jin,matanya berair menahan segala keperitan yg dilalui disebabkan tak guna tuh!
"Now!kau tuduh aku?Benda ni takkan jadi klau grup exo tak famous!kau tahu ape?Exo dpat segalanya!sehinggalah kau keluar!dan exo mula Boom!pecah!"kata jin sambil tersenyum sinis.
Chen menunduk.Dia betul2 memerlukan exo sekarang.Suho hyung yg sentiasa memberikan kata2 semangat kepadnya.Namun sekarang dia hanya ada dirinya yg kini terikat pada kerusi.
****
"Hyung betul ke tempat nih?"soal baek.Matanya tertinjau2 melihat kaw.Hutan itu.
"Betul lah!Ikut Gps henfon chen.."balas xiumin.Tangan xiumin diraih dan dipeluk erat.
"Baek takut laa.."
"Ngada2!"langkah xiumin dibawa masuk kedalam hutan tebal itu.
****
"Argghh!"chen menjerit kesakitan akibat tamparan hangat dari jin."Sekarang kau puas tampar aku!"jerit chen kuat."Tak!"balas jin sambil tersenyum sinis.Dia menumbuk perut chen menyebabkan chen terduduk.Tangannya dihayun kuat tepat dipipinya.Cecair merah mula keluar disisi mulut chen.
"Enough jin!"Xiumin merempuh masuk kedalam gedung itu.Dia tidak sanggup melihat chen disakiti lagi.
"Hyung!lari!"jerit chen air matanya sekali lagi mengalir.
"Jng buat drama plss!"kata jin sinis sekali.
"Jin!plss lepaskan chen!dia tak salah pun!"rayu xiumin.
"Nope!aku takkan lepaskan dia..Tak bestlaa..Klau aku buat camni lagi best!"Chen disepak jin berkali2 tanpa belas kasihan.Chen sudah terbaring lemah dilantai.
"Chen!"Baek sudah tidak sanggup lagi.Dia menerpa masuk dan terus kearah chen.
"Woah!dah mcm movie plak aku tengok?Seorg dh nak matii!sorg menangis meratap.."Kata jin sambil ketawa jahat.
"Kau binatang seok jin!"Jerit xiumin dia ingin menumbuk jin namun sempat dihalang suga.
"Hyung..pergi!"kata chen lemah.Mulutnya sudah berlumurah darah.Badannya pun sudah tidak bermaya.
"Kami tak akan tinggalkan chen!"kata xiumin air matanya mengalir melihat keadaan namja yg sudah dianggap adiknya.Namun tanpa mereka sedar jin mengeluarkan senjata dari poket seluarnya.
"Goodbye Penyibuk!"bisik hati jin lalu melepaskan tembakan pada xiumin."Hyung!"Chen menjerit lalu menggunakan segala kudrat yg ade,dia menolak xiumin ketepi.Peluru pistol itu tepat terkena dada chen.
"Arghh!"
"Chen!"Baek dan xiumin terkejut."Tinggalkan chen.."
#ToBeCountinue
Jng lupa vote dan komen!
YOU ARE READING
Don't Go (DONE)
RandomJong Dae Ft Exo Member Sad "Let Be One Forever" Sinopsis: "Kau dah hancurkan maruah exo!kau tak layak ada kat sini!!" Dalam kisah kehidupan seorang idol.Adakalanya terselit satu kisah sedih.Akibat salah faham daripada pelbagai pihak.Namun...