Era dupamiaza , eu stăteam la umbra unui copac si compuneam un cantec despre natura care urma sa il cant la pian si voce . Ma gandeam la pisica mea pe care o aveam acasa , de abia asteptam sa o revad .
Mark ma vede in gradina .
-Ce faci Kaya ?
- Nimic ... spun eu inchizand caietul .
- Te astepti sa te cred ?
-Da.. , ai cumva un pian prin casa ?
- Da , e unul in camera de muzica vrei sa mergem ?
- Da, mi-ar plăcea .
Mark ma ia de mana si ma duce intr-o camera mare cu peretii albi in care mirosea a lavandă in partea drapta se afla o biblioteca pe care era pusa o poza cu un baiat care avea in mana un trofeu in forma de chitara .
- Tu esti in aceasta poza ?
Mark ma aproba din cap.
-Da , eu sunt dar totusi nu cant asa de bine ...
-Cred ca te descurci , hai , canta ceva .
- Bine ....
Mark ia chitara si canta un cantec compus de el . Canta asa de frumos , dar eu cant mai bine decat el si am facut si cursuri de chitara .
-Nu suna rau , dar ...
-Dar ce ?
-Eu pot mai bine .
- Sa te vad . imi spune el dandu-mi chitara .
Eu iau chitara si cant un cantec despre o fata saraca care era batuta de catre parinti si care a descoperit adevarata iubire la un om bogat si bun la suflet , cantecul l-am invatat de la bunicul , un om deosebit.
Deodata vad ca Mark aplauda.
- Frumos cantec si cantareata are talent dar nu ca Mark Best .
- Iar iti dai aere Mark ?
- Eu spun doar adevarul .....
- Mai lasa-ma ..... in fine am altceva de facut asa ca pa .
- Pa.... si Mark s-a dus in camera lui .
-Are el ceva , ma duc sa investighez . spun eu zambind .
CITEȘTI
Schimbare radicala
RomanceEste vorba despre o fata care se duca la New York pentru a termina facultatea de informatica iar acolo viata i-se schimba , cititi si vedeti .