Pasul urmator ....

7 2 0
                                    

          E ora 8 si eu ma pregăteam pentru petrecere cand , deodata Mark intra in camera mea :
       -Unde crezi ca pleci fara sa imi spui ?
       -La o petrecere la firma , ai vreun comentariu ??
       -Da!
     - Ce tupeu ai , sa mori tu ca s-a umflat orzu-n tine .
       -Ia auzi eu is seful la mine acasa .
        -Nu te contrazic , dar eu sunt sefa in deciziile mele acum am un servici la o firma importanta iar tu nu poti schimba asta , acum ieși din fata mea . ii spun eu dandu-l la o parte .
      -Kaya !
       -Pa , ne vedem maine dimineata .
        -Hm.... da... noapte buna ......
      Suna soneria . E Crowly cu costumul lui alb si cu chipul.lui şarmant .
         -Buna seara , doamna diriectoare , sunteti atat de frumoasa incat trandafirii acestia palesc cand va surade chipul de înger .
         -O, domnule ma flatati profund , dar am o intrebare , director ??? Eu sunt director adjunct ..
      -Nu mai esti .... de azi .
       -Serios ?! Mersi ! am spus cand il imbratisam .
       -Hai ca intarziam .
      - Hai .am spus eu incuiand usa in urma mea .
     Mark ne privise tot timpul din capatul scarilor , cand a decis sa imi cotrobaie prin luceuri ca doar na' csf, n-ai csf  ...
      Mark imi cotrobaia prin birou cand a gasit planurile firmei si sub ele ce sa vezi ?! tableta mea car din nefericire pentru el era cu parola .
     Eu ma distram la bal dansand cu Crowly cand deodata  un băiat care dansa cu partenera lui l-a impins din greseala Crowly fix in mine si ne-am sarutat brusc .
     -Uhm.. esti bine ?
     -Da , mai bine decat am fost vreodata acum ca te-am sarutat.
    -Bine , cred..... am spus eu rosind in obraji .
    -Acum ca ne-am sarutat cred ca ar trebui sa imi cunosti parintii.
    -Poate mai asteptam putin .....
     
    

Schimbare radicala Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum