Stateam in camera mea si ma pregateam sa il spionez pe Mark am pregatit telefonul si alte lucruri pentru a-l spiona. Stiu ca nu e frumos dar trebuie sa aflu ce are asa ca sa ii dam bice .
-Gata , incepe opeiratiunea "Sherlock Holmes ,, . am spus eu încrezătoare .
Am mers pe holul alb si mare , simteam ca fac ceva gresit dar acum nu mai e cale de întoarcere .
In fata camerei lui Mark se auzea un sunet de chitara . Dar se auzea asa frumos si se auzea Mark care canta o melodie despre o fata care cred ca i-a cazut cu tronc.
Eu am luat o statie de emisie-receptie si am pus-o in spatele vazei cu zambile care statea pe o masa de argint cu model floral si care avea inscriptionata litera B de la best. Am pornit statia si de aici era simplu , tot ce trebuia sa fac era sa ma intorc in camera mea si sa imi pornesc statia si sa ascult.
M-am intors in camera mea fericita ca voi putea sa aflu ce imi ascunde desi nu ar trebuii sa ii invadez intimitatea .
Mark a intrat in camera .
-Ce faci , Kaya ?
-A.. ma pregatesc pentru maine , am facut geanta pentru maine .
-Deci .. maine te duci si la servici dar si la scoala ?
-Da , dupa ce termin la scoala ma duc cu Crowly sa lucrez la un proiect.
Mark se stramba la mine .
-Da ...... Dar tu nu vei obosii asa ?
-Nu, voi fi bine .
-Bine atunci , succes la proiect.
-Merci, vezi ca vine Crowly azi si nu vreau sa va vad certandu-va , clar ?
-Da, nu trebuie sa tipi la mine .....
-Ok.
Mark a plecat din camera mea . Eu am mai stat la biroul meu din lemn, alb si cu geanta mea pentru scoala si geanta pentru servici , cand , deoadata se aude soneria , era Crowly care purta un costum alb si avea un buchet de trandafiri rosii in mana . Eu am deschis usa .
-Buna iubito !
-Salut dragule !
-Ce face directoarea-adjuncta ? ma intreba el intinzandu-mi buchetul de trandafiri in care se afla o hartie pe care scria :"vrei sa fi partenera mea la banchetul firmei ?"
-Da ! Cand e banchetul ?
-Diseara la ora 8 , vin sa te iau la ora 7:30 din fata casei , bine ?
-Sigur .
CITEȘTI
Schimbare radicala
RomansaEste vorba despre o fata care se duca la New York pentru a termina facultatea de informatica iar acolo viata i-se schimba , cititi si vedeti .