Prolog

7 1 0
                                    

Wojna wisiała w powietrzu, ale nikt nie spodziewał, że mimo wielu prognoz wojennych dowódców to nie Polska stała się celem ataku. Silny klan terrorystów wybrał mocniejszego przeciwnika , mimo to jednak Niemcy chodź lepiej przygotowani do walki potrzebowali wsparcia Europy.
Wielu młodych polaków zostało powołanych do wojska. Powód był jeden. Gdy przegra nasz sąsiad nie będzie ratunku dla Polski. Wielu niedoświadczonych w walce mężczyzn i kobiet opóściło swoje domy i rodziny by stanąć do walki. W tym miejscu zaczyna się historia Marka. Jednego z wielu dawnych cywilów a teraz żołnierza Wojska Polskiego.

***
24 grudnia Warszawa

Od wielu miesięcy pojawiały się komunikaty o zbliżającym się niebezpieczeństwie teraz jednak Polacy dostali dowód, że 3 wojna światowa jest blisko. Kilka tysięcy osób zostało dziś powołanych do wojska. W telewizji zaś rozbrzmiewa od rana komunikat, że nasi sąsiedzi zostali zaatakowani. Ciemne chmury zawisły nad Europą.
Nikt się nie spodziewał, że Isis z biegiem lat urośnie w taką siłę. Cały świat lekceważył ich a mimo ich ataków i różnych zamachów wciąż się to nie zmieniało. Można by rzec najciemniej zawsze pod latarnią.
Tak więc w dniu wigilii nastąpił atak na państwo niemieckie.
To była jawna zniewaga dla religii chrześcijańskiej. Isis chciało w ten sposób nie tylko znieważyć kościół ,ale i udowodnić swoją wyższość.
Kraje Europy w tym Polska rozpoczęły przygotowania do wojny. Tej która mogła zniszczyć świat.

Gdy Upada ŚwiatOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz