Atunci cand vrei sa te alaturi lui Satan , trebuie sa fii sigur pentru ca unii habar nu au in ce se baga.Fii foarte sigur pe tine si nu o lua ca pe o joaca pentru ca nu este deloc.
Ritualul de initiere este foarte personal, il faci de unul singur.
Vei avea nevoie de :-una sau mai multe lumanari de culoare neagra , rosie sau albastra ( daca nu ai aceste culori , foloseste de care lumanari ai , ma refer la culoare)
- un ac sau o lama
- o foaie de hartie curata si destul de mare
- un obiect de scris cu care iti vei semna numele in sange ( scufunzi varful obiectului in sangele tau)
Scrie urmatoarea rugaciune pe foaie :
Înaintea atotputernicului și inefabilului Zeu Satan/Lucifer și în prezența tuturor Demonilor Lui, care sunt Zeii Adevărați și Originali, eu, (trece-ți numele complet), renunț la toate credințele mele de până acum. Renunț la falsul zeu iudeo/creștin, renunț la josnicul și netrebnicul său fiu Isus Hristos, renunț la spurcatul, odiosul și infectul său duh sfânt.
Îl proclam pe Satan/Lucifer unicul și singurul meu Zeu. Promit să Îl recunosc și să Îl onorez în toate lucrurile fără reținere, dorind în schimb felurita Sa asistență, pentru a termina cu succes strădaniile mele.
Este important să faci baie înaintea oricărui ritual pe care îl faci, deoarece asta denotă respect. Când ești pregătit aprinde lumânările. Ia acul și înțeapă-ți degetul arătător de la mâna stângă și stoarce puțin sânge.
Semnează-ți numele în sânge.
Recită rugăciunea cu voce tare sau în minte.
Îndoaie hârtia și las-o să ardă în flacăra unei lumânări. Mulți dintre noi au rămas și au meditat până când lumânarea a ars de tot.
Încheie ritualul cu cuvintele "Și așa să fie", și un "HAIL SATAN!"
Din experienta dupa ritual s-ar putea sa te doara capul sau sa fi ametit .
Daca hartia nu arde in niciun fel , atunci inseamna ca nu esti binevenit/a . ACESTA ESTE UN NU FOARTE CLAR DECI DACA HARTIA TA NU ARDE NU MAI FACE RITUALUL INCA O DATA.
Fii pregatit pentru ca paranormalul o sa fie un lucru absolut normal odata ce te obisnuiesti , acesta nu apare imediat dupa ce ai facut ritualul , ci dupa ce avansezi .
Daca esti minor si locuiesti intr-o familie crestina nu e nimic , doar incearca sa nu ii lasi prea tare sa te influenteze . Evita cu totul crestinismul care apare in viata ta de zi cu zi.