De winnaar

19 4 0
                                    

First of all: Dank je voor het meedoen! Lord_ThomasSpacerStefan,Thomvenger. (Ik weet dat jullie het zijn :D)

Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik vond het leuk! Maar goed De winnaar!

The last departure had een 8.8 gekregen. Prachtig verhaal, zo mooi en lief! Tip: let op komma's. Ik weet het, het is moeilijk in het engels, maar je hebt daar programma's voor zoals Grammarly. Verder vond ik het een mooi verhaal, zou je vaker moeten doen. ;D

The Last train heeft een 7.6. Het was een interessant verhaal. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk nieuwsgierig was naar het einde. De inhoud van je verhaal was ook super, maar je grammatica was minder. Daar heb je punten op verloren. Let bijvoorbeeld op aanhalingstekens. Heel vaak wanneer mensen spreken is elke zin op een andere regel. Soms niet, maar dan maken ze heel duidelijk wie spreekt. Dat was af en toe een beetje moeilijk te bepalen. Maar alsnog, het was een goed, leuk en spannend verhaal!

Dreaming of a blue sky heeft een 7.8. De titel is erg mooi, alleen wel apart met het verhaal. Ik moet zeggen dat het blauwe er niet heel erg in voorkwam, maar je had het genoemd. Ook nam het verhaal een verrassende wending, wat me nogal in de war bracht. Het was erg origineel. Misschien lag het aan de hoeveelheid woorden of het tijdsgebrek, maar je karakters kon je nog wel wat uitdiepen, zodat het iets meer ging leven. Verder was het wel een interessant verhaal.


- Maylene 

Writing ContestWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu