Cap de Mort .

250 20 10
                                    

Am revenit deocamdată cu această fiţuică ...vreau să îi schimb numele ...poate aveţi voi nişte idei .

Acum să revenim la oile noastre , după cum am spus  vreau să iau câte un personaj de carte sau o persoană reală care m-a influenţat sau chiar la cererile voastre . Aşa dar lăsaţi personajul pe care vreţi să îl analizez în felul meu si după voi aştepta critici pro sau contra , constructive şi distructive .

Personajul pe care îl aleg printr-o bătălie „piatră, hârtie , foarfece „  imaginară cu mine însămi am ales să îl analizez pe ... Lordul Cap de Mort .

------------------------------------------------¤----------------------------------------------------------

                                                              Cap de Mort

Lordul Cap-de-Mort (engleză: Lord Voldemort), născut Tomas Dorlent Cruplud (în engleză numele său de naștere fiind Tom Marvolo Riddle) pe 31 decembrie 1926, este un personaj fictiv care apare în seria cărților Harry Potter scrise de J. K. Rowling. A apărut pentru prima dată în bestseller-ul Harry Potter și Piatra Filozofală (1997) ca dușman al personajului principal, Harry Potter.

                                               ---------------------------

Acum terminând cu datele cronologice de bază , nu vreau să mă lungesc cu chestiile astea în fond este un personaj destul de cunoscut , fie din filme fie din cărţi .

Sincer de câte ori mă gândesc la el îmi vine în minte un copil care încearcă să fugă de ceea ce se teme , un copil şi nimic mai mult .

De ce ?

Este adevărat de obicei inocenţa face copii mult mai curajoşi decât pe majoritatea dintre noi , până la vârsta de şapte ani avem prostul obicei de a spune ce credem despre o anumită persoană . Nu-mi spuneţi că nu v-aţi întâlnit niciodată cu o mamă şi un copil şi acel copil să facă referire la tine sau la altă persoană pe care o vede . Cap de Mort se adânceşte în frica lui pentru moarte încât nu este conştient că a înfuntat-o de foarte multe ori .

De exemplu împărţirea sufletului , cere cruzime şi totuşi exista cincizeci la sută şanse ca să eşueze , el a fost sau nu conştient de asta .... nu prea ştim .

Comportamentul delicvent din copilărie îl plasează în categoria sociopaţilor . Prin comportament delicvent mă refer la chinuirea animalelor de companie şi a „prietenilor” lui ,

Un sociopat este conştient de ceea ce face , de ce impact au faptele lui aspura celorlaţi oameni , totuşi el are marele plan de a cuceri lumea ...

Lucrul ăsta chiar nu pot să îl înţeleg oricât aş vrea ...Era , nu , de fapt a fost cel mai bun elev din Hogwarts mulţi ani după absolvirea sa şi totuşi

De ce să cucereşti lumea când poţi cuceri lumea în care trăieşti numai prin inteligenţă fără să apelezi la o forţă brutală pe faţa .

În ultimul volum este prezentată conducerea de ce are „visul „ ireal , nebunesc de a cuceri lumea ? sa din umbră , el căutând arma prefectă , coincidenţele care îl fac să piardă ( pur şi simplu nu pot să îi spun altfel ...bine nu vreau ) acea baghetă cu trecut la fel de întunecat ca al său , Trecerea de la viaţa veşnică pe care şi-o doreşte la puterea absolută este una inevitabilă (parerea mea ) întotdeauna omul , fiara bătrână cum îi spunea Ion Barbu , nu se va mulţumi cu situaţia lui , va dori tot mai mult până va cădea inevitabil în capcanele propriei hai să nu îi spunem lăcomii este un cuvânt urât , hai să îi spunem în capcanele propriei puteri .

Totuşi încă mă izbeşte prostia lui , ştiu că este o carte de copii , repetiţia inevitabilă , înfăţişarea abominabilă care nu îl face să fie mai impunător , transfigurându-se în reptila care credea că îl caracterizează ( nu ni s-a spus niciodată cu exactitate dacă chiar acest animal îl caracteriza ),  în strămoşul faimos prin puterea lui obscură , lasă în urmă tot ceea ce îl reprezenta , mă gândesc că lua ca o mare ruşine să fie semipur ...şi nu mă pot abţine să nu mă întreb dacă nu chestia asta l-a făcut să reacţioneze atât de prost după eşecul  suferit în faţa unui copil de un an  .

---------------------------------------------------------¤--------------------------------------------------------------

Nu ştiu dacă v-a plăcut sau dacă sunteţi de acord cu mine ....aştept şi alte propuneri .

Ps:

Ştiu că nu este mult însă promit mai mult pentru data viitoare .

PPs

Dacă va fi o dată viitoare + Dacă aveţi idei mai bune despre titlu nu întârziaţi să mă anunţaţi !

Antagonistii si misterele lorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum