2.Dio

3 0 0
                                    


Sadašnjost-Adrian POV

Napokon mogu reći da sam se naspavao kao čovjek. Već dosta dugo vremena nisam imao snova kao večeras. Sanjao sam nju,svoju Crnu Ružu. Bili smo zajedno baš kao nekad,bez svađanja,bez suza,bez alkohola i droge koja me promjenila iz temelja. Sišao sam dolje na doručak,ali mame nije bilo unutra. Na stolu me čekala poruka „Otišla sam na posao,ručak ti je u hladnjaku." Ta žena nikada nije imala vremena za odmor,ako nije bila bila na poslu onda je bila u vrtu neprestano vodeći računa o svojim ružama,crnim ružama. Moram saznat šta je sa mojom Crnom Ružom i točno znam tko će mi pomoć u tome. Nakon što sam doručkovao krenio sam se otuširati. Ne znam zašto ali neprestano tokom tuširanja razmišljam što bi bilo da se ja nisam počeo drogirat. Možda bi moja Crna Ruža i dalje bila moja,možda bih je i dalje mogao tiho u svitanje gledati kako bezbrižno spava dok ju kupaju rane sunčeve zrake. „Adriane budalooo!!!" Vikao sam sam sebi.

„Elena Stones,drago mi je što te vidim ponovo." Pozdravio sam u prolazu tu plavu djevojku,najbolju prijateljicu moje Crne Ruže.

„A-Adriane? Kada si se vratio?" Držala je distancu između nas,ali kako da je krivim kad je upućena u sve što se događalo između Arie i mene.

„Jučer.. Nego reci ti meni,kak je ona?"

„Na koga misliš?" Pravila se luda.

„A šta ti misliš? Mislim na Ariu."

„Ne znam,i da znam ne bih ti sigurno rekla,i ne znam kako se uopće usuđuješ i spomenuti njeno ime nakon svega" Krenula je otići ali sam je uhvatio za ruku.

„Moram znati,odgovori mi!!" Zaderao sam se. „Majmune,kao prvo pusti mi ruku,to boli. Kao drugo nemam ja šta tebi polagat račune iz života djevojke koju si povrijedio na najgori mogući način i kao treće ne deri se na mene i ne obraćaj mi se više nikad!" Grubo je istrgla svoju ruku iz moje i otrčala daleko od mene. Bijesnio sam,došlo mi je da izudaram nekog,sva sreća da Elena ima brzi korak inače bih ju prebio,a to ne bi bilo dobro. Krenio sam prema kući ali sam se zaustavio jer sam čuo Arijino ime.

„Jesi čula,Aria Hastings će se ovdje udati sa Noaha"

„Da,veoma sam sretna zbog njih,baš su sladak par!"

„Ja se samo nadam da Aria neće nabasat negdje na onog malog što je bila s njim"

„Da,čula sam da se vratio sa odvikavanja. Samo kad jednom probaš drogu,nikad ne možeš prestat bit ovisan."

Tu mi je prekipjelo pa nisam htio više slušat. Čuo sam ono što me zanimalo. Uskoro Crna Ružo,uskoro ćeš opet biti moja. Nasmijao sam se i ušao u kuću.

Sadašnjost-Aria POV

Zadnje pripreme oko vjenčanja su gotove,odredili smo datum,mjesto,pozivnice i ostale sitnice. Vjenčanicu ću kupiti u Springwoodu,tamo ima onakvih kakve mi se sviđaju. Da me netko kome najbolje poznaje vidi rekao bi da spremam vjenčanje nekom drugom,a ne sebi,što je i istina. Nakon što sam čula da se Adrian vratio sa odvikavanja,neprestano mi se mota po mislima. Nadam se da ga neću vidjeti makar sumnjam ipak je Springwood malen grad. Danas sam sama kod kuće,Noah je otišao do svojih da se dogovore oko putovanja i tih nekih gluposti. Izašla sam na balkon svoga stana i gledala ulice Bostona. Nikada mi nije odgovala ova vreva i gužva,ja sam više ljubiteljica mirnijih mjesta,pa mi je zato vjerojatno i Springwood prirastao srcu.

Prije 4 godine-Aria POV

Danas je Adrianu i meni prva godišnjica veze. Ova godina mi je zaista jedna od boljih. Tata je dobio posao u uredu i više se ne moramo seliti,ja sam napokon krenula u školu,pravu školu,imam dvije najbolje prijateljice Elenu i Sophie i najboljeg dečka na svijetu Adriana. Zaista se ne mogu požaliti. Kao da sam najsretnija djevojka na svijetu.

Danas sam ja odlučila kuhati i iznenadit ga. Pripremila sam piletinu u bijelom umaku sa gljivama i sirom. A za desert sam napravila čokoladnu tortu u obliku srca. Sve sam svečano dekorirala i obukla se u najljepšu haljinu. Ali da sve bude savršeno još fali moja druga polovica. Poslala sam mu poruku pitajući ga gdje je. Nema odgovora,a prošlo je već 23 h. Nazvala sam Thea možda on zna gdje je.

„Halooo.."

„Theo,Aria je znaš li možda gdje je Adrian? Ne javlja mi se uopće već satima."

„Hmmm,ne znam nisam ga vidio od jučer,mislio sam da je sa tobom pošto vam je godišnjica"

„Nije ovdje u tome je stvar,ništa nazvat ću Noaha,možda on zna gdje je,ali ako ti se javi molim te javi mi"

„Naravno,čujemo se." Poklopila sam te poslala poruku njegovom najboljem prijatelju.

Ne znam kada sam zaspala ali probudilo me otvaranje vrata. Brzo sam ustala i vidjela Adriana kako teturajući po dnevnom pokušava upaliti svijetlo. „Adi,gdje si dosad,zabrinula sam se" Približila sam mu se i odmah osjetila smrad alkohola. Oči su mi se počele punit suzama. „Ružoo,moja Crna Ružooo.. Volim te najviše na svijetuuuu" Počeo je urlat. Uhvatila sam ga ispod ramena i odvela u sobu. „Hvala ti za ovo!" Rekla sam i napustila kuću. Plačući sam otišla u svoju sobu,on je zaboravio našu godišnjicu.. Nije to ni toliko bitno,ali napio se i nije mi se javljao,to je ono što me boli.

Sadašnjost-Aria POV

Nisam ni primjetila da plačem. Ne znam ni kako sam se uopće i sjetila tog dana,tog dana kada su stvari između nas postale sve gore i gore. Iz razmišljanja me trgnuo mobitel,poruka. „Moram te vidjeti kada dođeš u Springwood,moram ti se ispričati. Uskoro moja Crna Ružo. –Adi"

Mobitel mi je automatski ispao iz ruke kada sam pročitala poruku. Sve mi se činilo kao nestvarno i kao san. Nakon tri godine on se meni hoće ispričat? Tijelo mi je ispunio neki bijes te sam podigla mobitel i počela pisat poruku. „Tko je to? Ne poznajem nikakvog Adija,pogrešan broj" Da mi je znat odakle njemu moj novi broj i ne znam kako se uopće usuđuje i pomisliti na mene nakon svega. Odmah sam obrisala poruku da Noah ne vidi jer bi pobjesnio i otkazao vjenčanje tamo. Vrijeme je da se osvetim Adrianu za godinu patnje i usamljenosti. Adriane Bleus sada ćeš tek upoznati pravu Ariu Hastings.


A/N

Prvih par nastavaka će biti kraći  zbog novogodišnjih priprema. Uskoro će biti duži. Nadam se da vam se sviđa..

Black RoseWhere stories live. Discover now