Sadašnjost-Adrian POV
Odlučio sam da moram nabavit njen broj jer je očito promjenila stari. Ako će mi netko pomoći to je moj najbolji prijatelj Alex,dečko njene najbolje prijateljice Sophie,ako su još zajedno. Nakon što sam mu poslao poruku sjeo sam za laptop gledajući imali šta novo na njenom Facebook profilu,ali nisam ju mogao pronaći jer me je blokira.. Dovraga! Moram podhitno naći neki njeni kontakt. Molim te Alex moraš mi pomoći,ova neizvjesnost me ubija,moram znati jel je istina da će se ovdje udati za onog mamlaza koji mi je zabio nož u leđa kad mi je najviše trebao. On je kriv što sam se počeo drogirat,on mi je uništio život.
Prije 4 godine-Adrian POV
„Jesi siguran da bi to trebali?" Upitao sam ga zbunjeno gledajući kako sakriva extazy i speed u male plastične vrećice.
„Naravno,taj posao je jako unosan i ima veoma puno mušterija koje bi ovdje platile čitavo bogatstvo za malo stimulansa koji nije obična trava." Potapšao me po ramenu i pokazao da moramo kreniti. Iskreno nije mi se sviđalo imati posla sa drogom,ali moram zaraditi ako hoću mojoj Crnoj Ruži priuštit život kakav zaslužuje.
„Gledaj me sad pažljivo. Moraš obratit pažnju na muriju,često budu u civilu i prave se kao mušterije.. Zato svaki diler ima šifre pod koje prodaje robu i moraš znati da nikad,ali nikad ne možeš prodat nešto što nisi sam probao jer glavne mušterije ne kupuju sranja,već pravu robu."
„Znači li to da se i ja moram drogirat?"
„Nije to toliko strašno,sjeti za koga hoćeš zaradit novce" Podsjetio me. Za moju Crnu Ružu ću uraditi sve,pa čak i ovo iako je to na neki način prljavi novac.
Sadašnjost-Adrian POV
Taj dan je sve krenilo niz brdo,upustio sam se u kriminal radi čovjeka koji mi je od djetinjstva bio najbolji prijatelj,a na kraju jedino što je htio je ukrasti moju ljubav. Iz razmišljanja me prekinilo zvono na vratima. Sporim korakom sam otisao do ulaznih i vrata i otvorio ih. „Alex,ipak si došao?" Bratski sam ga zagrlio.
„Smiri nagone pederu jedan,naravno da sam došao"
„Mislio sam da ćeš me pljuniti u facu nakon svega" Iskreno sam mu rekao. Nadam se samo da nije još uvijek ljut na mene zbog svega.
„Iako si to zaslužio,neću,došao sam čuti tvoju stranu priče,naravno ako si ju voljan ispričati"
„Naravno,uđi,hoćeš pivo ili sok" Ušao je u kuću i naravno sjeo za svoje staro mjesto.
„Naravno da ću pivo i ti pitaš gluposti" Nasmijao sam se i otišao do frižidera po dva hladna Heinikena,naše omiljeno.
„Ovaj,ti si još sa Soph?" Nesigurno sam ga upitao. Samo je kimnuo glavom i zaljubljeno se osmjehnuo. „Da,već skoro 6 godina,znaš planiram je uskoro zaprositi"
„Ooo lijepo,nadam se da ću dobit pozivnicu haha"
„Ma naravno,ipak si mi najbolji prijatelj."
„A što će Sophia reći na to,mislim da joj nisam trenutno osoba koju bi voljela vidjet na svom velikom danu."
„Morat će prijeći preko toga ako želi da Noah prisustvuje vjenčanju,iako je on Arijin zaručnik ne znači da će i on biti pozvan" Na ove njegove rječi sam se iznenadio,mislio sam da su njih dvije frendovi. „A ti nisi u dobrim odnosima s njim?"
„Ne,on je jedan obični dvolični kreten,ne znam šta je Ari uopće vidjela u njemu. Iako su frendice ni Sophie ga ne voli baš,ali ako njega ne pozovemo ni ona neće htjet doći." Nisam ni slutio da će to reći,možda ću imat neke koristi od svega ovoga. „Nego da te pitam kako je ona? Jedino što sam uspio saznati o njoj je da je zaručena i da će se vjenčati ovdje"
„Da,nakon što se dogodilo ono što se dogodilo,on joj je odmah pružio utjehu,i stalno su se družili i zaljubili i eto,odselili se i zaručili." Samo sam spustio glavu i bjesnio u sebi. Zato je on i vjerovatno me navukao u dilerske vode kako biju mogao ukrati od mene. Čuvaj se Noah,osveta se servira vruća. Alex je nakon vremena otišao na wc pa sam odlučio iskoristit priliku i probati naći njen broj u njegovim kontaktima. Na njegov je ekran odmah iskočila njena slika. Nema više roza pramenove i skratila je kosu,sad izgleda još savršrnije nego ikad prije. Brzo sam prepisao broj i poslao joj poruku. „Moram te vidjeti kada dođeš u Springwood,moram ti se ispričati. Uskoro moja Crna Ružo. –Adi" Pisalo je sada se nadam njenom odgovoru. „Sorry moram te napustit,vidimo se uskoro i pamet u glavu." Pozdravio sam ga na izlazu i odlučio malo odmoriti. Iz sna me prekinila dolazna poruka,Crna Ružo odgovorila si mi,znao sam da hoćeš,ali moje prvobitno oduševljenje razočarao je sadržaj poruke. „Tko je to? Ne poznajem nikakvog Adija,pogrešan broj" Stajalo je u odgovoru. Ne mogu opisat taj osjećaj koji je obuzeo moje tijelo. Ona se pravi da ne zna tko sam ja,ona ne želi da ja znam da je to ona. U redu Crna Ružo prihvaćam tvoju igru,natjerat ću te da se opet zaljubiš u mene,bit ćeš moja milom ili silom,ne zvao se ja Adrian Bleus. S tim mislima sam i zaspao.
Sadašanjost-Aria POV
Otkad sam primila Adrianovu poruku bila sam kao u nekom drugom svijetu. Jedan dio mene je želio da kažem Noahu za poruku,dok je drugio dio priželjkivao još jednu. Sada se pitam da li je dobra ideja imati vjenčanje tamo gdje je on. Ako Noah sazna za poruku bojim se šta bi mogao napraviti. Bio je jako zaštitnički nastrojen prema meni kao da se boji da će me izgubiti. I ne krivim ga jer niti sama ne znam više šta osjećam i to me izluđuje. „Ljubavi,ovdje sam" osjetila sam Noahove ruke oko struka. Okrenila sam se prema njemu i strasno ga poljubila. „Želim te u sebi i to odmah" Govorila sam između poljubaca. Njemu je to bilo dovoljno da me počne skidat i vodit prema krevetu. Ali ovaj put nisam ovo osjećala kao vođenje ljubavi već kao običan seks.
Prije 4 godine- Aria POV
Odlučila sam. Već smo 6 mjeseci u vezi i mislim da sam spremna za sljedeći korak. Dok sam čekala Adriana birala sam sexy donje rublje koje sam posudila od Elene i Sophie,za svoj prvi put moram izgledat posebno lijepo. Izabrala sam crne čipkaste gaćice i isti takav negliže.
„Crna Ružo gdje si?" Začula sam dolje u hodniku. „Gore sam,dođi" Disala sam veoma teško jer sam se plašila kako će to sve ići,i kako početi. Prema rječima cura najbolje je odmah početi,pa sam ih i poslušala. Odmah sa vrata sam ga počela ljubiti,i to grublje nego inače. „Spremna sam" „Jesi sigurna? Ne želim da misliš da te tjeram ili nešto,možemo i.." „ Šuti i ljubi me" Prekinila sam ga. U početku sam osjećala bol koji se kasnije pretvorio u užitak. „Jačeee.." Stenjala sam iz svega glasa bližeći se vrhuncu. On me poslušao i jako ga zabio do kraja,od silnog užitka noge su mi otkazale. Tu noć sam zaspala kao beba pored dečka mojih snova i nimalo se ne kajem zbog toga.
YOU ARE READING
Black Rose
RomanceDa li ljubav može pobijediti sve prepreke? Samo jedan trenutak je dovoljan da se srce slomi,a koliko ih je potrebno da se ponovo sastavi?