4. Glava Asperton u školi

158 10 0
                                    

Probudio me je alarm... tek je 07:35 , časovi danas počinju u devet . Kada sam sišla do pola stepenika srela sam mog starog prijatelja Toma  , pozdravila sam se sa njim o kada sam krenula dole čulo se :,, Deco ! Idite u svoje sobe i ne izlazite , Asperton  je u zamku ! Nastava je otkazana !" Tada sam upitala Toma ko je Asperton a on mi je odgovorio :,, To ces učiti u sledećem razredu , to je zatvorenik starog crnog princa koji je nekada zaštitio ovu školu od njega , izgleda da se sada vratio . On hoće da uništi ovu školu ."

,, Moramo da ga sprečimo da uništi Siventarhovel! "

,,N...ne... Nora to je moćno biće ! Zašto uvek moras da me uvalis u nevolju ?"

,, Hajdemo idemo ! Kroz stare prolaze ćemo , ajde !"

Krenuli smo kroz stare prolaze koji su postojali jos pre 5000 godina . Tamo smo sreli Taru , i ona je krenula da spasi Siventarhovel od Aspertona. Kada smo dostigli 200 m ispod zamka  sa leve strane su se stvorila vrata , otvorili smo ih , unutra je bio bunar a u bunaru glava starca koja nas je pitala :

,, Šta vi deco radite ovde dole !? Ovo mesto je zabranjeno za učenike ."

,, Ovaj... Ja sam Nora , ovo su moji prijatelji ,mi želimo da zaštitimo Siventarhovel od Aspertona.  Ko ste vi ? "

,, Ja sam Merlin , Asperton se vratio ?
Taj balavac ne zna za kraj ! Slušajte , ako ste čistog srca mocicete da zaštitite Siventarhovel , ako ne zavrsicete gadno , morate da budete kao crni princ ."

Tada je nestao , nastavili smo napred i nadali se najboljem .   

AKADEMIJA ZA VEŠTICE (ZAVRŠENA)Where stories live. Discover now