Nora ,Tara I Tom su sedeli u Norinoj sobi I citali knjige I tada su se pojavili tamni oblaci iznad skole . Svi ucenici su se okupili u hodniku I tada su izasli svi profesori.
,, Sta se desava napolju ?" Cuo se glas nekog iz gomile
,, Ne brinite , Asperton se vratio , moramo da zastitimo skolu ." Rekao je Saranti
Napolju su pocela da se skupljaju razna cudovista, svi su izasli I poceli sa Ih napadaju .
,, Profesore Saranti prejaki su , oni su povezani sa Aspertonom , sve dok je on jak I oni su." Rekla je Tara
Skocila sam na metlu I sa Tomom napadala cudovista koja su letela iznad skole . Leteli smo za njima u sumu sve dok nismo stigli do nekog dvorca koji je ocigledno bio star .
,, Sada se mi borimo ovde umesto da imamo normalnu skolsku godinu . Radije bih bio kuci sa svojim roditeljima ." Rekao je Tom
,, I ja a ne poznajem ih."tuzno sam rekla
,, Molim?"
,, Ma zaboravi... Eno su neka vrata!"
Rekla sam I pokazala na vrata koja su bila ispred nasUsli smo I videli coveka sa belom maskom u odelu . Prisao nam je I rekao :,, Pa vi ste sigurno Nora I Tom ."
,, K...Kako znas?" Rekla sam zbunjeno a u isto vreme I uplaseno
,, O ja sve znam , ja sam Asperton kralj tame ."
,,Ti si Asperton . Sta hoces od nas ?!" Viknuo je Tom I stao ispred mene
,, Ja ? Od vas? Nista , ja samo hocu da unistim vasu skolu . "
,, E neces!" Rekao je Tom I poceo da baca cini na njega
Borili smo se sa njim ali nista , tada sam stala ispred njega I rekla:,, Seden polonk !"
Veliki oblak dima je je bio ispred nas , i od Aspertona je ostala samo maska koja I danas stoji na pocasnom mestu u skoli .
Napravili smo veliku zabavu na kojoj su bili svi radnici , ucenici i nastavnici . Poceo je vatromet. Ja , Tom i Tara sedimo na klupi ispred skole .
,, Ovo je bio dobar deo godine ." Rekla sam
,, I ja se slazem , povlacim ono sto sam rekao u zamku . Jako mi je drago sto sam ovde ." Priznao je Tom
Tako smo sedeli , jeli i igrali u dvoristu skole . Nedostajace nam ovakve borbe , sve te magije I cudna bica . Ovo je nova godina u kojoj cemo imati puno dozivljaja .
Ovo je kraj Akademije za vestice , uskoro cu poceti da pisem Akademiju za vestice 2 . Hvala svima koji ste citali 😁😄😇 .
Nastavak uskoro...
ESTÁS LEYENDO
AKADEMIJA ZA VEŠTICE (ZAVRŠENA)
FantasíaNora je bila samo obično dete , a nije ni pomislila da će joj se život promeniti kada dodje pismo iz obavezne akademije , tada joj se život promenio u sekundi . Na rastanku je imala osam godina a bila je dovoljno zrela da upita majku :,,Zašto ja ?''...