1. Glava Demon u kovčegu

284 15 2
                                    

Već nekoliko godina idem u tu školu , imam najbolju drugaricu Taru . Ona ima zelene oči i svetlosmedju kosu . Ovde nastavnici imaju čudna imena .
Danas u pet imamo čas kod gospođe Fifone Gailertar , ona je veštica . Ulazim u moju sobu , oblačim crnu majicu na kojoj piše ,,No smile today"   I farmerke a preko odeće crni plast . Čim sam spremila knjige sišla sam dole pored ostalih učenika i počela da pričam s Tarom .

,,Tara , šta danas radimo ?"

,,Danas ćemo , prema rasporedu da pravimo napitke protiv crnih demona , hmm... to može biti opasno , ali zabavno ."

,, Šta je zabavno u puštanju opasnih stvorenja i stvaranja rizika da nas zarobe , ti si jako čudna Tara."

,, Ti ne znaš da se zabavljas !"

Samo se okrenula i tada je došla gospođa Fifone , tada smo ušli u veliku učionicu i počeli da slušamo njene lekcije .

,, Uredu deco ! Smirite se , počnite sa radom , danas ćemo da pravimo napitke protiv napada crnih demona.
Recept za napitak naćićete na strani 890 u udžbeniku ,,O demonima i natprirodnima " hajde imate deset minuta !"

Morala sam da požurim , jer za taj napitak treba puno napora , jer kada tečnost postane gusta nemoze da se meša . Na strani piše : 3l dortonita, 200g foltona , 120ml aspregerna (šecera) . Sada moram da mešam 3 min ili više. Super! Ja sam prva , zašto ?! Gospođa Fifone me je pozvala . Sipala sam napitak u bočicu i otišla pred tablu . Izbrojala je do tri i dim je leteo po učionici , iz kovčega je izleteo crni čovek u ogrtacu kao što je moj i pošto ja nisam imala šta da radim prosula sam napitak po njemu i on je odmah nestao u oblaku dima . Dobila sam peticu nakon toga zato što sam sipala napitak baš u vreme kada je demon hteo da pojede Kristijana Pratera , tada je nastavnica shvatila da je igranje sa demonima opasno ...     

AKADEMIJA ZA VEŠTICE (ZAVRŠENA)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora