" Black is modest and arrogant at the same time.
Black is lazy and easy - but mysterious.
But above all Black says this: I don't bother you- don't bother me"
#1.Nastavak
Žena u srednjim godinama ,obučena u bijelo prolazi vratima tvrtke ,probijajući se kroz masu ljudi koji pokušavaju ući i slikati osobu koja je tek kročila u tvrtku.
Janie McCalie. Poznata youtuberica, vlogerica i blogerica. Za nju sasvim normalan dan, naviknuta na svu tu nepotrebnu pažnju, na kratko se lagano osmjehuje kamerama i vrati fokus na mobitel ,na kojem se upravo pojavila neka nova obavijest o njenom instagram kanalu.
Na to sve , žena u bijelom je samo zakolutala očima i prošla pored nje sasvim nezainteresirano.
Njenu nezainteresiranost primijetila je i Janie, koja je na to dobacila svojoj "osobi do": "Babuskara". "Gospođice, gospođa Dolstojev je došla. Molila bih vas da krenete ovim putem"- rekla je tajnica i čekala reakciju Janie. Janie se samo nasmijala , lagano kimnula glavom, nasmijala se kamerama, mahnula im. Upalila kameru na mobitelu i počela dio vloga: "Nadam se da ću joj se dopast, stvarno mi je potrebna njena pomoć , jer je ona najbolja od najboljih"-nasmijala se ,ugasila kameru, pa onda rekla:" Uostalom ,komu se ja ne bi svidjela?" Njena "osoba do " se nasmijala i krenula za njom prema liftu.
Otmjeni lift, unutar se nalazila visoka vaza ,ispunjena bijelim i crnim ružama. Sve je bilo u tonu crno-bijelo. Jin-jang. Sklad između dobra i zla, crne i bijele. Asistentica je kliknula broj 27 i u miru stajala. Janie je proslijedila svoj mobitel "osobi do", nakon konstantnog iritantnog tipkanja, i pogledala prema asistentici. "Kako je raditi za najbolju od najbolje?"- veselo je kliknula. "Teško. "-kratko je odgovorila asistentica. Kratkoća njenog odgovora naljutila je mladu vlogericu. Očekivala je puno više od nje, puno puno više. "Koliko dugo radite tu?"-upitala je ponovo, pokušavajući ju natjerati da počne pričati o svom poslu . "2 mjeseca za 2 dana 13 sati i 40 minuta."-rekla je strogo , nakon čega se oglasilo zvono lifta. "Izvolite, ovim putem"- rekla je asistentica i krenula dugim bijelim hodnikom. Taj hodnik je bio najčudnije mjesto u cijeloj zgradi, cijeli taj kat. Sve je unutar njega bilo bijelo, bijeli sag, bijele ruže, bijele vaze, bijele kamere, bijele stolice, bijelo ,bijelo bijelo.... Jenie je već i dosadila monotonija bijele , kao i duljina hodnika ,koja kao da se povećavala.
Kad su napokon došle do vrata ,koja su bila, ne možete vjerovat bijela, unutar se nalazila crna oaza. Sve je bilo crno, SVE. Unutar nje je stala , žena u bijelom.
YOU ARE READING
Cold-hearted
FanfictionZnate onaj parfem , koji vam stoji na ladici i čuvate ga za posbne prilike? Ne?! Kako ne?! Onaj koji ste kupili na rate u fancy dućanu? Aaaaa... sad se sjećate. E, pa mi smo ga dizajnirali, odabrali i samo za vas napravili! Znate onu preskupu torb...