Vogue👠

78 4 0
                                    

"When I first moved to New York I bought VOGUE instead of dinner. I just felt it fed me more."- Carrie Bradshaw

#Nastavak.2...💋

Jutro. Miris kipuće kave. Svježe ,tek ubrano, voće postavljeno na postolje. I jedna djevojka koja još leži u krevetu.

„ Gđice. Janie , vaša otac vas očekuje za stolom."-tiho je rekla Jenina osobna služavka.

„Ugrrr... Recite joj da danas ne izlazim iz kreveta"-rekla je , a služavka je kimnula glavom uz riječi: „Kako vi kažete gđice."

Janie je prebacila deku preko glavu, kad je u njenu sobu došetala majka glavom i bradom.

„Ustaj!"-hladan britak glas njene majke ju je natjerao da zakoluta očima.

„Ne! Ja ne želim živjeti!"-rekla je Janie dramatično i spustila deku sa svog lica.

„Zar si stvarno mislila da će svjetski poznata menadžerica prihvatiti tvoju ludu idejicu o videima ,glupostima?"- rekla je njena majka i približila se ogledalu. U ogledalu je uočila nepravilnost na licu koju je morala popraviti.

„To nisu gluposti ,mama! Mnogi su postali poznati uz pomoć toga!"-skočila se iz kreveta u svojoj rozoj svilenoj Victoria Secret spavaćici i mantilu  sa tamnim i svijetlim rozim prugama.

„Živiš ti u vječnom snu dušo! Uostalom, zašto želiš biti poznata? Mi već imamo novac. Ljudi žele postati poznati radi novca, trpe sve ostala poruge u novinama radi novca. I ti smatraš to tako divno?!"- viknula je majka i u svojim Jimmy Choo štiklicama prešla preko sobe.

Po prvi put u dugo vremena, Janie je zašutila.

Strogo lice, puno botoksa činilo ju je ljepšom i donekle čak i mladolikom, njena dizajnerska haljina se lelujala dok je svojim Jimmicama prelazila preko njene dobe do izlaza.

„A sad se spremi za školu, u koju bi svi poznati umrli da su pohađali"-zvuk njenih Jimmica čuo se još i uvijek, a Janie se bacila na krevet, stavila ruku na glavu i viknula: „E ,pa mijenjala bi se za njihov život  treptaj oka."

„Ne drami!"-viknula je njena majka i napustila penthouse.

Janie su ustala i krenula prema kuhinji.

Na šanku ju je čekalo kao i svako jutro Vogue časopis, voćni shake i razne vrste tropskog voća. Uzela je mali komadić voća ,prolistala par stranica i zastala na jednom.

„Anna Wintour!!! Da, kako mi to prije nije palo na pamet!"-viknula je i potrčala prema svojoj sobi, uzela je svoj Iphone 7 i poslala poruke svojim „osobama do" : „Za sat vremena ispred Starbucks!"

Iako je u poruci glasilo da se nađu za sat vremena, ona je bila spremna tek za sat i pol. Za kašnjenje je okrivila svog šofera ,na kojeg se cijelo vrijeme derala. Zapravo više je time lagala sebe nego njih ,jer je i ona sama nije bila svjesna da je razlog kašnjenja ona sama.

Ispred starbucksa stajale su 5 djevojki sve obučene po najnovijoj modi. Njihovo lice izgledalo je kao da su tek izašle iz kozmetičkog salona, a frizura tek, svježe lakirana.

Janieno lice poprimilo je izraz oštrog lica njene majke i Janie je , baš kao i njena majka jutros, davala njima lekciju iz života.

„Jan. Dušice, je li sve u redu? Zvučala si kao da si dobila novi par Louboutinka ?"-rekla je crnokosa „osoba do"

„Da!! Baš tako si zvučala!"-sa izrazom iznenađenja nadovezala se plava „osoba do".

„Imam ideju, i tiče se Amy Wintour"-rekla je i krenula je prema školi.

„O M G !!!!"-kriknule su sve zajedno.

„Obožavam tvoje ideje ,jer uvijek upoznajemo neke nove osobe, a ja obožavam sve u vezi Amy!!!"-kriknula je crna osoba do.

„Da, da ... Znam da me obožavate"-nasmijala se i lagano ulazila u dvorište ogromne privatne škole St.Clarence & St.Jude.

St.Clarence je bila elitna privatna škola za žene, dok je St.Jude bila elitna privatna škola za muškarce.

„Mmmmm"-rekla je smeđa „osoba do" kada je pored njih prošao bogati nasljednik gdin. Vuitton.

„Oh, prestanite!"-rekla je Janie i zakolutala očima. Gdin. Vuitton se okrenuo ,drmnuo svog prijatelja do gdina. Zackharia, Janienog vječnog dečka i po njihovim roditeljima budućeg muža.

„E, ovo je mmmm"-rekla je Janie i krenula prema Zackhariu. Kratak poljubac i svih 5  njenih „osoba do" se nasmijalo . Njih dvoje bili su ikona. Svih 5 ih je uzelo svoj mobitel u ruke ,slikalo i objavilo na Janienoj fan stranici. Nakon slikanja „osobe do" su krenule prema ulazu, baš kao i gdin.Vuitton ,dok su Janie i gdin. Zackharia stojali zagrljeni ispred još nekoliko minuta.

„Što zamara glavicu moje ljepotice?"-upitao je Theodore Zackharia, zvani Theo.

„Moram nekako stupiti u kontakt sa Amy Wintour"-rekla je sva zamišljena, gledajući u pod. „Zašto!?"-upitao ju je , nadajući da ovo nije još jedna od njenih suludih ideja. „Molim te ,reci mi da ti nije cilj završiti u Vogueu, jer znaš da je to neizvedivo."-rekao je ,iako je slutio da ju ovo može izluditi.

„Ne. Moram samo zakazati sastanak s njom, kako bi saznala kako je došla do gđe.Dolstojev."-rekla je i pogledala u njegove prelijepe plave okice. Odmah je znao da očekiva od njega da joj pomogne.

„Zašto ne pitaš Lukea za pomoć?"-rekao je i odmah zažalio. Ona se udaljila od njega i ljuto ga pogledala.

„Ja"-uprila je prst prema svojim prsima ,pa nastavila:" da pitam onog ljigavca Luza, jesi ti skrenuo s uma?"-krenula je prema ulazu .

„Ali njegov ujac je  direktor Louis Vuitton!"-viknuo je za njom.

Ona ga je ignorirala i samo prošla do učionice gdje je trebala imati prvi sat.

Iako je znala da joj Lukeov ujac mogao biti od ogromne pomoći, jednostavno nije mogla podnijeti onog ljigavca Lukea.

Odmor je došao jako brzo, a Janie je još uvijek mučila samo jedna zamisao: „Kako doći do Amy?"

„Hallo Barbie !"-rekao je Luke i sjeo kraj nje.

„Hallo Luke, kako je bilo na pregledu? Jesu otkrili neku novu spolnu bolest?"-rekla mu je.

„Da, rekli su mi da kažem partnerici da bi trebali doći na pregled također. Tako da , trebala bi posjetiti"-nasmijao se i namignuo joj.

„Luke, pusti me ! U poslu sam."-rekla je i nastavila tipkati na mobitel, svoj shake-ručak nije ni taknula.
„Rekao mi je Theo da trebaš moju pomoć"-nasmijao se.

Cold-heartedOnde histórias criam vida. Descubra agora