Momo : My turn
Momo menggunakan kuasa hipnosisnya dan menyebabkan si Doyeon tertidur . Luhan menjadi panik disebabkan penolongnya dah tertidur . Secara rahsia , Jin dan Jr berbincang untuk memerangkap Luhan di dalam sangkar air . Lalu , Jr membina sangkar air di mana Jin berada di dalamnya . Seterusnya , Jin menggunakan kuasa teleportasinya untuk menukar tempatnya dengan Luhan .
Luhan : Woi ! Lepaskan aku tak guna !!
Jr : Rasakan .Yerin berlari ke arah Doyeon sementara dia masih tidur . Yerin pun mengeluarkan cip itu dibelakang Doyeon . Cip itu dikenali sebagai harnest . Mengeluarkan harnest itu merupakan satu perkara yang menakutkan kerana peluang untuk hidup semasa membuang harnest itu adalah sebanyak 2% sahaja . Malangnya , Doyeon tidak dapat diselamatkan dan mencair akhirnya pergi meninggalkan kakak tersayangnya , Chaeyeon .
Chaeyeon : Doyeon , nae dongsaeng . Andwae !!!! LUHAN !!!!!!
Tiba-tiba satu cahaya biru keluar daripada rambut Chaeyeon . Cahaya itu membawa maksud kuasanya telah diupgrade ke tahap ke-3 iaitu tahap terakhir .
Chaeyeon : Kau akan rasakan segala kesakitan yang telah kau lakukan LUHAN !
Menggunakan kuasa elementalnya , Chaeyeon membina lubang air dan menenggelamkan Luhan . Disebabkan amarahnya , keadaan fizikal disekelilingnya menjadi tidak stabil . Berlaku gempa bumi , banjir dan pelbagai bencana alam . Sebelum bencana berlaku lebih teruk , Yerin mengarahkan Jackson menggunakan kuasa telepengangkutannya dan membawa Chaeyeon jauh daripada tempat itu . Bagi meredakan keadaan itu , Chaeyeon harus dilelapkan jadi Jin dan Momo ke tempat yang Jackson berhenti dan tidurkannya .
Luhan : Tolong a..a..aku ... !! T..to..tolong !!!
Jr : Aish , menyusahkan je . Yelah , yelah . Aku datang ni .Jr menggunakan kuasa manipulasi air dan menyurutkan air di dalam lubang itu . Luhan tidak sedarkan diri . Mereka terpaksa membawa mereka ke hospital untuk mengetahui hal yang sebenar .
Author-nim : menyusahkan tol la si Luhan ni .. Penat pulak aku nk bwk ko pegi sepital .
Chaeyeon turut dibawa ke hospital akibat penggunaan kuasa yang berlebihan dan telah mencederakan dirinya sendiri .
Yerin : Oh ! Kau dah sedar ye Luhan .
Luhan : ……
Soyou : Kenapa kau buat semua ni dekat Chaeyeon huh ? Dasar tak ada hati perut . Pabo !
Luhan : Aku ..
Chaeyeon : Sebenarnya apa yang kau nak Luhan atau nak aku panggil TaeHyung ?Mereka semua terkejut dengan kepantasan tahap kesembuhan Chaeyeon . Dan ya , disebabkan kuasanya tahap 3 , dia akan sembuh lebih cepat jika kecederaan disebabkan oleh penggunaan kuasanya sendiri berbanding kecederaan oleh benda lain . Korang mesti terkejut kenapa Chaeyeon panggil Luhan , TaeHyung kan ? Ya , TaeHyung menyamar menjadi Luhan dengan menukar bentuk badannya kepada Luhan . Korang mesti curiouskan macam mana Chaeyeon tahu Luhan tu TaeHyung kan ? kan ? Ya , Chaeyeon terdengar suara mindanya .
××TaeHyung Flashback××
Minda TaeHyung : Hahahaha . Budak-budak tu memang bodoh la . Cepat percaya . Kau semua ingat aku ni ketua untuk semua bima sakti ke . Hahaha bodoh . Aku nak meteor tu nak hancurkan bumi je .. Hahahaha .
××End TaeHyung Flashback××
Chaeyeon : Oh , ya . Aku lupa yang kau nak musnahkan bumi dengan meteorkan . Kau jangan lupa , kita orang ada kuasa dan boleh musnahkan kau bila-bila je .
TaeHyung : Maa .. maafkan aku Chaeyeon .
Jin : Oh , kau ingat dengan minta maaf kau dapat hidupkan Doyeon ke , huh ??
Chaeyeon : Kau nak aku maafkan kau ? Simple , kau balik planet kau , kalau kau datang balik ke sini , aku dan kawan-kawan takkan teragak-agak musnahkan kau , my darl .TaeHyung pun balik ke planetnya dan tak pernah kembali lagi . Beberapa hari lagi hari Chaeyeon , Yerin dan rakan-rakannya serta rakan-rakan Chaeyeon akan memberikan kejutan yang besar .
Chaeyeon Birthday .
Semua orang : Chukkahae Chaeyeon-ah .
Chaeyeon : Tengkiuu yeorobun .
XXX : Chukka unnie .
Chaeyeon : Doyeon-ah . Nae dongsaeng .Mereka semua gembira dan Chaeyeon terharu dengan hadiah yang diberikan kepadanya . Dia tahu Soyou dan Yerin adalah ketua dalam rancangan ini . Dia berterima kasih kepada rakan-rakannya . Dialah insan yang gembira didunia ini .
- Fin-
Berakhirlah sudah ff Our Extraordinary Power kali ni . Tengkiu kepada sesiapa yang sudi baca ff ni . Ni first ff author so kalau ada part tak best ke , mengarut ke mianhae . Jeongmal mianhae . Sehingga jumpa lg dalam ff lain . pai pai .. Smirk .
YOU ARE READING
Our Extraordinary Power
FantasyMengisahkan tentang sekumpulan pelajar Koko High School yang menyertai satu perkhemahan kenaikan pangkat mereka . Perkhemahan mulanya berjalan dengan lancar , tetapi sesuatu kejadian yang luar biasa telah menimpa mereka apabila mereka menjalani ak...