××Chaeyeon POV××
Chaeyeon : Arghhh ! Kau siapa hah ?? Kau apa dekat sini ?? Apa kau nak ??
?? : Aku kat sini nak tanya kau sesuatu .
Chaeyeon : Apa ?Belum sempat ?? bertanyakan soalan kawan-kawan Chaeyeon telah sampai dan ?? pun terus menghilangkan diri .
EunJi : Ehh Chae kenapa kau menjerit ?
Chaeyeon : Ada benda pelik kat belakang aku tadi . Dia nak tanya aku soalan . Belum sempat dia bertanyakan aku soalan , korang dah sampai . Aku takut .
YuMi : Dah dah jangan takut kitaorang kat sini dengan kau . Lain kali nak pergi tandas , jangan pergi sendiri sendiri . Tambahan pula , kita ada special ability .SKIP WAKTU PERSEKOLAHAN
JAM 1700
Mereka semua berkumpul ditaman sebagaimana yang telah mereka rancang semasa berada disekolah .
Jimin : So , sekarang kat mana kita nak berlatih our extraordinary power ni ??
Jin : Aku tahu . Kita berlatih dekat rumah aku yang berada diDaegu .
Minggyu : Jauhnya , kita nak pergi dengan apa ??
Jin : Ehem , kau lupa ke ? Aku kan ada kuasa teleportasi .
All : Haahlah . Kitaorang lupa .Jin terus menggunakan kuasa teleportasinya dan membawa mereka ke rumahnya diDaegu .
Jin : Dah sampai .
All : Wow !!
EunJi : Dah dah cepat kita berlatih kan tak pasal-pasal sampai lewat kat Seoul .
All : OkMereka semua berlatih dengan bersungguh-sungguh dan tiba giliran Chaeyeon untuk berlatih dengan kuasa membaca minda . Sedang Chaeyeon menggerakkan tangannya , tiba-tiba angin bertiup kencang , apabila Chaeyeon menggerakkan tangannya sekali lagi , angin yang tadi bertiup kencang kembali reda .
Somi : Aku dah agak ! Memang kau ada kuasa istimewa tu Chaeyeon . Chae , cuba kau tepuk tangan .
Chaeyeon : Kenapa ?
Somi : Just do it Chae !
Chaeyeon : Okok , chill .Lalu Chaeyeon pun menepuk tangannya dan berlaku guruh yang kuat . Chaeyeon cuba menepuk tangan dua kali dan hujan dengan lebatnya . Mujurlah Jimin boleh membuat perisai yang besar dan melindungi mereka daripada hujan yang telah Chaeyeon 'seru' tadi .
Chaeyeon : Ehh , apa dah aku buat ? Macam mana nak hentikan semua ni ? Somi ?
Somi : Chill shis . Cuba kau halakan tangan kau ke langit then kau pusingkan tangan .
Chaeyeon : Ok .Chaeyeon pun memusingkan tangannya dan hujan serta-merta berhenti . Setelah satu jam setengah berlatih kuasa mereka , mereka pun pulang ke Seoul dengan bantuan kuasa teleportasi Jin .
Keesokkannya di sekolah .
Di kelas 5A-G5
Ketua kelas Jungkook : Semua bangun ! Selamat pagi Saem NaEun
Semua orang : Selamat pagi Saem NaEun
Saem NaEun : Ne , selamat pagi . Dipersilakan duduk . Ok , buka muka surat 73 buku teks sejarahSetelah setengah jam Saem NaEun mengajar .
Chaeyeon : Saem , izinkan saya dan Somi ke tandas .
Saem NaEun : Ya , saya izinkan .Di tandas .
Somi : Chae , kau faham tak apa yang Saem NaEun ajarkan tadi
Chaeyeon : Opkos !Tiba-tiba
SoYeon : Arghh !
?? : Diam ! Aku nak tanya kau dua orang satu soalan . Kat mana korang dapat semua korang tu huh ??
Chaeyeon : Tak aku tak akan cakap .
?? : Kau tak nak cakap ya !To be continue ...
So , dyeorang dah tahu Chaeyeon ada kuasa istimewa . Siapa atau apa pulak si ?? ni ? Apa yang dia atau ia akan lakukan kepada Chaeyeon dan Somi ? Nantikan dalam EPISODE 06 .Vote yaa .
YOU ARE READING
Our Extraordinary Power
خيال (فانتازيا)Mengisahkan tentang sekumpulan pelajar Koko High School yang menyertai satu perkhemahan kenaikan pangkat mereka . Perkhemahan mulanya berjalan dengan lancar , tetapi sesuatu kejadian yang luar biasa telah menimpa mereka apabila mereka menjalani ak...