eunwoo tgk depan..mereka terkejut..
yerin;sinb eunha sowon yuju umji..korang kenepa?sambil menangis
eunwoo;moonbin mj jinjin sanha rocky knp dgn korang ni..?menitis air mata..
jinjin;ki...ta diserang oleh vampire..
yerin;vampire!unnie bgun..jgn tinggal kan yerin...sambil menangis..
eunwoo;vampire!!!ahhhh...mata eunwoo bertukar menjadi merah..
yerin;eunwoo oppa...
eunwoo;xiumin keluar kau sekarang
yerin;xiumin!mcm aq pernah dgr nmanya..
xiumin pun keluar dan berdiri di depan eunwoo..
eunwoo;apa yg kau nak dari kami?
xiumin;soalan yg sgt aq ska..dan tertunggu nak dgr..aq mahu korang mati and aq nak yerin..
eunwoo;aishh (mengeluarkan kuasa api.)eunwoo baling kuasa api dkt xiumin..tpi xiumin elak..xiumin keluarkan kuasa shadow dah baling dekat eunwoo..menyebabkan eunwoo tercampar di pokok..
Yerin:eunwoo😲!!pergi dekat eunwoo..eunwoo bgunlah..sambil mengeluarkan air mata...
Eunwoo:ye..rin..
Xiumin:masih hidup lagi ishh..mengeluarkan kuasa..tpi dihalang oleh yerin..
Yerin:Xiumin stop..hentikan semua ini..apa salah diorang sampai nak bunuh diorang..apa yg membuat kau mcm ni..
Xiumin:apa yg aq wat ni sbb kan kau.aq cinta kan kau..
Yerin:stoplah xiumin aq tak nak dgr semua alasan tuh..klau kau nk bunuh kau bunuh aq tak yah sampai nk bunuh kawan aq..aq membenci mu..aq tak nak sesekali tgk muka kau lagi..pergi kau dari sini..sambil mengeluarkan air mata dan marah xiumin..😢😡
Xiumin:tapi yerin
Yerin:tak de tapi tapi ..aq tk nk tgk muka kau lagi pergi kau dari sini..😢..
Xiumin:klau mcm tuh sya minta maaf pasal kawan kamu..terus lenyap dpn mata yerin..
Yerin:eunwoo bgun..sowon umji yuju sinb eunha bgun..
Eunwoo pun bgun ..
Yerin:eunwoo apa kita nak wat sekarang ..
Eunwoo:jinjin moonbin mj sanha rocky bgun
Mereka pun bgun kecuali sinb umji
Eunwoo:moonbin sanha bawa diorang ke hospital..
Moonsan:nae..merka pun bergerak ke hospital..
Bersambung part 19..
Sorry tak best jgn lupa vote..annnyeong
YOU ARE READING
KAMU BERENAM MILIK WEREWOLF
FanfictionHai, saya comeback Gfriend murid baru yg baru masuk sekolah high school ..gfriend jmpa kumpulan astro and.....nak tahu ..jom baca cite thor..i dont know cite ini best untuk korang ke tidakk...i hope you happy this story..jangan lupa vot tauu..saran...