Gfriend pov
Dekat rumah gfriend
Sinb:wah nmpak nya unnie dgn eunwoo berkawan*
Yerin:sinb,please diam nanti diorang dgr..
Gfriend:kitaorang dah dgr dah..
Yerin:aduhh kantoi😲😲
Yuju:unnie biar betul.dia tuh jahatla.dia yg buat unnie nangis.
Yerin:dia tak jahatlah yuju..itu pun salah yerin jgak tak pandang depan..lagi pun dia dah minta maaf kat unnie .
Sowon:tak pelah,asalkan dia dah minta maaf kat yerin..
Umji:betul tuh
Yuju:ok,tpi kalau dia wat unnie nangis lagi tgklah apa yuju wat dekat dia..
ASTRO POV
Moonbin:untunglah dpt kawan dgn yerin selepas kawan pastu couple nanti eunwoo mesti boleh isap darah yerin..
Eunwoo:ehh moonbin jgn merapu blh tak..blh diam tak nanti diorang dgrlah..
Moonbin:diorang dah dgr dah..tuh diorang kat belakang kau
Rocky:mcm mna kau berbaik dgn dia sampai kawan ni..
Moonbin:mcm ni cite dia eunwoo bgi yerin surat suruh jmpa dia dekat belakang sekolah..
Mj:surat..ee tak swag langsung..
Sanha:hhaha
Jinjin:tak pelah,asal kan kau tak buat bede jhat dekat dia..
Eunwoo:kan korang kata klau sape sape duk sebelah kita dia yg akan jdi kawan kita..
Rocky:ah kawan ..tak nak aq kawan dgn yuju tuh dah lah gengster,sombong pla tuh
Sanha:aq dah kawan dgn eunha.lagi pun eunha tuh comel sgt[sambil wat muka comel]rasa nak je isap darah dia..
Kami pun dah berkawan dgn diorang kecuali rocky tuh[sambil tunjuk kat rocky👉]
Jinjin:baguslah tuh tpi korang kena tahan nafsu korang tuh diorang tuh perempuan,Astro:okay😉
Esok..
Kat sekolah
Gfriend masuk kelas dan duk tempat masing masing..
Rocky:hye yuju...
Yuju:hye[berasa pelik]
Rocky:kenapa:
Yuju:yuju dekat dgn rocky sambil sentuh dahi rocky..yuju tersenyum
Rocky:hei knp sentuh kepala saya?
Yuju:tak de pape..suka suka je..sambil tersenyum
Rocky:cantik nya dia senyu.ckp serdehana
Yuju:apa awk ckp say tak bape dgr..
Rockyy:tak de pape..
Yuju:ok
Eunrin pov
Eunwoo:hye.sambil senyum
Yerin:hye.dgn senyuman yg paling manis membuat kan eunwoo jatuh cinta..
Eunwoo:comelnya dia senyum.ckp dlm ati..
Yerin:hello awak ok?
Eunwoo:saya ok je..
Semasa cikgu mengajar ..yerin ternampak eunwoo lemah ..
Yerin:eunwoo awk ok?
Eunwoo:yerin tolong bawa sya keluar..
Yerin :ok.cikgu izinkan sya bawa eunwoo pergi bilik kesihatan..eunwoo tak bape sihat lah cikgu..
Cikgu:ok
Yerin bergegas membawa eunwoo ke bilik kesihatan
Astro mula berasa pelik dgn yerin..astro pandang eunwoo..astro terkejut..dan astro lalu bangun tempat duduk nya dan meminta diri daripada cikgu.astro cari jejak yerin..
Eunwoo:awk jgn dekat dgn saya
Yerin:awak dah kenapa..
Eunwoo:tolong jgn dekat dgn saya..saya tak bolehh tahan dah ni..
Yerin:awk kena..
Eunwoo terus mengisap darah eunwoo menyebabkan yerin pingsan.
Astro terkejut dgn perbuatan eunwoo..
Jinjin:eunwoo apa kau dah wat ni..
Eunwoo:saya cuma..
Moonbin:dah dah tak yah cite pasal bende ni lebih baik kita angkat yerin g tempat yg sunyi..
Eunwoo:ok.berasa risau
Mereka pun bawa yerin ke tempat sunyi.yerin mula sedar dan yerin merasa ada yg pegang tangan nya sambil keluarkan air mata..rupa rupanya eunwoo..
Yerin:awak dah okay ke?
Eunwoo:dah.sambil menangis..
Yerin:knp awk menangis..
Eunwoo:sbb kan saya awk jadi mcm ni.saya minta maaf sbb isap darah awk and saya mengaku yang sebernanya saya werewolf..
Yerin:tak de pape saya ok lah and saya dah tahu yg awk ni werewolf..sbb tuh saya tak kesah kalau awk nak isap drah saya..saya tak sanggup tgk awk sakit mcm tuh..awk janji dgn saya kalau awk perlukan darah bagi tahu saya ..saya akan bgi darah sya..
Eunwoo:betul ke awak...tak peke
Yerin:tak pe saya ok..lagi pun awak kan kawan saya jgak..
Eunwoo berasa hati dia sakit apabila yerin berkata yg eunwoo kawan dia..yerin pun berasa hiran
Yerin:awk okay tak..ada sape sape tak kat sini eunwoo sakit..
Moonbin pun muncul
Moonbiñ:knp dgn eunwooYerin:sya tak tahu apabila saya ckp dkt dia 'awk kan kawan saya' tiba tiba dia jadi mcm ni..tolonglah selamat kan dia saya tak nak kehilangan dia..
Moonbin:ohh..jinjin dtg sini jap tgk eunwoo knp jdi mcm ni?
Jinjin:ok
Jinjin cuba fhm perasaan eunwoo rupa rupanya dia sakit hati sbb yerin anggap dia kawan ..
Yerin:jinjin mcm mna dgn dia...
Jinjin:dia ok tapi..dia perlu kan awak dia dah jumpa yeojachingu dia iaitu awk..please terima dia kalau tak dia akan bertambah sakit..
Yerin:ok saya fhm..klau ada pape bgi tahu saya..
Rocky:yerin jgn bgi tahu sape sape yang kami ni werewolf..
Yerin:ok rocky..annyeong jmpa esok..
SAMBUNGG..PART 4
SORRY TAK BEST ..
AUTHOR DAH CUBA WAT YANG TERBAIK..THANK YOU YANG SUDI BACA CERITA NI DAN THANK YOU YANG SUDI VOTE CITE DAN YANG SUDI KOMEN CITE NI..SARANGHAE🙆
YOU ARE READING
KAMU BERENAM MILIK WEREWOLF
FanficHai, saya comeback Gfriend murid baru yg baru masuk sekolah high school ..gfriend jmpa kumpulan astro and.....nak tahu ..jom baca cite thor..i dont know cite ini best untuk korang ke tidakk...i hope you happy this story..jangan lupa vot tauu..saran...