Ο σάκος που έμοιαζε άδειος

139 26 3
                                    


NinaImLuftschloss

 Το ημερολόγιο έδειχνε ήδη 23 Δεκεμβρίου. Ποιο παιδί δεν χαίρεται στο άκουσμα αυτής της ημερομηνίας; Όλοι ξυπνούν γεμάτοι ενέργεια, παίρνουν γρήγορα το πρωινό τους, ντύνονται στο δευτερόλεπτο χωρίς αυτή τη φορά η μαμά να φωνάξει ''βιάσου'' και τρέχουν με το χαμόγελο ζωγραφισμένο στα χείλη τους στο σχολείο που άλλες μέρες μοιάζει φυλακή γι αυτά.

Μα φυσικά, οι διακοπές στέκονται ακριβώς έξω από την πόρτα! Θα περάσει αυτή η μέρα και μετά θα είναι ήδη παραμονή Χριστουγέννων! Τα φωτάκια θα φέγγουν ολόκληρο το βράδυ μέσα και έξω από το σπίτι, οι πιατέλες θα είναι γεμάτες με κάθε είδους χριστουγεννιάτικου γλυκίσματος, το τζάκι θα καίει δυνατά και η πόρτα να χτυπά συνεχώς καθώς παρέες παιδιών θα λένε τα κάλαντα...

''Άγια νύχτα σε προσμένουν με χαρά οι Χριστιανοί'' . Ο ρυθμός θα είναι ήρεμος, ο ήχος από τα τρίγωνα θα δένει με το τραγούδι, τα παιδιά εκείνα θα χαμογελούν και θα περιμένουν με ανυπομονησία το κέρασμά τους.

''Μαρία, ξύπνα'' ακούστηκε η φωνή της μαμάς της που την διέκοψε από τον πιο γλυκό ύπνο που είχε κάνει ποτέ – όπως στη συνέχεια θα έλεγε με παράπονο στην μητέρα της-

Εκείνη έτριψε πρώτα τα μάτια της και τεντώθηκε. Το βλέμμα της ήταν καρφωμένο στο ταβάνι. Στάθηκε εκεί για ένα λεπτό και μετά γύρισε από την άλλη πλευρά για να συνεχίσει τον ύπνο της.

''Μαρία θα αργήσεις!'' ακούστηκε ξανά η φωνή

Αυτή τη φορά η Μαρία άνοιξε τα μάτια της νευριασμένη. Ανασηκώθηκε στο κρεβάτι και έτριψε ξανά τα μάτια της.

Η μητέρα της στεκόταν τώρα στην πόρτα του δωματίου της και την κοιτούσε αγανακτισμένη. Είχε ήδη φορέσει την φούστα και το άσπρο πουκάμισό της, είχε ήδη χτενίσει τα μαλλιά της και είχε προλάβει να περιποιηθεί και λίγο την επιδερμίδα της.

''Δεν ακούς που σου φωνάζω τόση ώρα;''

''Ακούω''

''Και γιατί δεν σηκώνεσαι, κυρία μου;''

''Δεν θέλω να πάω στο σχολείο''

''Έλα τώρα κόρη μου. Σήμερα είναι η τελευταία μέρα στο σχολείο πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων''

''Το ξέρω''

''Άντε σήκω''

Πήρε μια βαθιά ανάσα και σηκώθηκε από το κρεβάτι της. Δεν της άρεσαν τα Χριστούγεννα της Μαρίας, γι αυτό δεν ήθελε να πάει στο σχολείο. Για να μην περάσει η μέρα και έρθει η Παραμονή και αμέσως μετά η ημέρα εκείνη των Χριστουγέννων.

Το πνεύμα των Χριστουγέννων- Διαγωνισμός ΔιηγημάτωνWo Geschichten leben. Entdecke jetzt