Capitolul 5

55 3 2
                                    

Ma desprind usor de Marco si alerg spre usa. Trebuie sa o caut pe Chris sa ii spun. Inca nu imi vine sa cred ca am luat 'suta'. Marco are dreptate, ma comport ca un copil, dar un copil care a luat o arma in mana, si care chiar a folosit-o. Marco urca scarile in spatele meu. As vrea sa vorbesc cu el despre sarut si... despre 'noi', daca exista un 'noi'. Toate se intampla atat de rapid, plecarea de acasa, 'salvarea' mea, faza cu crimele, proba si acum asta. Marco mi-a zis ca ma place, dar e doar placere intre noi, nu e iubire.

O gasesc pe Chris in living uitandu-se la TV. Purta niste pijamale cu ursuleti si niste papuci cu iepurasi. Si numai eu sunt copil aici.

- Dragute pijamale baby, spune Marco sarastic.

- Taci dracu'! raspunde Chris. Nu ti-am cerut parerea.

- Gata doamna, am inteles, sa traiti! spune Marco ridicand mainile in aer semn ca se preda.

- Chris! Ghici ce! spun eu.

- Ce?

- Am luat 'suta' la proba! spun.

- Nu trebuie sa fi suparata, nu e nimic daca nu ai reusit. Stai, ce?! Ai luat 'suta'? Bravo tie! Marco, vrei sa vorbim un pic?

-Despre ce sa vorbim? raspunde Marco.

Chris se ridica de pe canapea si il ia pe Marco spre bucatarie. Cand sunt sigura ca nu ma vad merg spre usa ca sa trag cu urechea. Sunt curioasa decat si nu e prea politicos din partea lor sa tina secrete fata de mine. Nu aud pre bine ce zic pentru ca vorbesc in soapta dar pot identifica cateva cuvinte.

- Nu am mintit-o! A reusit singura sa treaca proba, spune Marco.

- Marco, jura-te ca nu ai mintit-o doar pentru ca o placi! spune Chris.

- Ma jur! Nu as face asa ceva! Pot sa o am si fara sa o mint! Deja am primit un sarut de la ea. Inca cateva zile si e ca si a mea!

- Nu e un obiect, idiotule! Nu o sa te las sa iti continui planul daca vrei decat sa o futi iar apoi sa o lasi ca pe celelalte! spune Chris revoltata.

- Celelalte printre care si tu. Mi-ai cazut usor in brate.

- Idiotule! Fa ce vrei! Dar de ea sa nu te atingi.

Deci asta vrea Marco sa faca cu mine? Vrea decat sa se joace cu mine si sa ma lasa apoi? Sa fiu decat o 'alta'? Si m-a mintit cu adevarat? Deci eu nu am luat 'suta'? Cate intrebari care vor avea un raspuns!

Fara sa imi dau seama, pe obrajii mei erau rauri de lacrimi. Pentru ce? Pentru Marco? *Fii tare Liar. Liar pe care o stiu eu e puternica.* imi zice vocea mea interioara. De ce are mereu dreptate vocea mea interioara?

Am auzit-o pe Chris cum iesea din bucatarie. Am dat sa fug sau sa ma fac ca ploua dar ...

- Liar? spune Chris din spatele meu.

M-am intors uitandu-ma la ea si Marco care stateau pe tocul usii de la bucatarie, amandoi cu o figura confuza.

- Deci eu pentru tine sunt doar o 'alta', Marco? O 'alta ' care o sa iti cada usor in brate? O 'alta' inima pe care sa o ranesti? Si Chris, tu nu crezi ca eu am luat nenorocita aia de 'suta'? A facut parte si John din planul vostru? De ce m-ati ales tocmai pe mine? Pentru ca am un 'potential'? Daca am de ce nu credeti ca am reusit sa trag cu o arma idioata? spun plangand in continuare.

- AK 47 nu e o arma idioata, imi raspunde Marco.

Chris ii da un cot in umar, el lasand capul in jos.

- De ce nu ziceti nimic? Va macina vinovatia? Deci sunteti intr-adevar vinovati?

- John nu are nimic de a face cu toate astea. Eu nu ma indoiesc ca ai luat 'suta'. Puteai sa o iei sau sa nu. Dar e greu de crezut ca cineva care nu a mai pus mana pe o arma in viata lui sa ia 'suta'. Iar asta nu e planul 'nostru'. E planul spulberat al lui Marco. Imi pare asa de rau ca nu ti-am spus, Liar. Mai suntem prietene? imi zice Chris venind mai aproape de mine.

Am aprobat din cap si am mers spre camera mea. Ma duc sa ma schimb de hainele aste blestemate si sa vad ce face Cindy. Nu am mai stat cu ea in ultima vreme si vreau sa nu o neglijez. I-am luat si ei cateva hainute din mall. Poate o sa-i placa.

***

La cina nu zicea nimeni nimic. John si Cindy se uitau la noi ca la masini straine. Nu cred ca John a aflat inca de mica noastra cearta. Si daca a aflat incearca sa se faca ca nu stie. Eu nu stiu ce sa mai zic sau sa fac sau sa cred. Sunt asa de confuza. Chiar credeam ca intre mine si Marco exista o scanteie, care ar fi putut sa devina flacara, dar degeaba imi faceam sperante. Faptul e consumat. In legatura cu sederea mea aici nu stiu ce sa mai zic. Ar fi mai bine pentru sora mea si chiar si pentru mine daca as ramane, dar avand in vedere ca il voi vedea pe Marco in fiecare zi, nu stiu ce sa fac. Cu Chris nu am nimic de impartit. Suntem prietene in continuare, cu conditia ca ne vom spune tot. Iar daca stau si ma gandesc mai bine, cred ca voi ramane. Dar imi voi face un scop. Marco va suferi pentru ce a facut. Se pare ca pentru mine nu era decat atractie, era mai mult de atat.

ChangeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum