--CHAPTER 1--

16 1 3
                                    

Di Taman...

SUGA:"Kite putus!!"

Jerit Suga dengan kuat..Yuju menangis teresak-esak lalu aq bertanya

YUJU: Salah ke saye bergaul dengan budak lelaki??.

Lalu Suga memegang muka Yuju dengan kasar lalu menjawab

SUGA: Yup..memang salah sbb aq pon manusia aq pon ade prasaan..

kata Suga sambil melepaskn muka Yuju..Yuju memegang mukanya kerana terasa sakit akibat perbuatan Suga.

YUJU: Tolongla awq..saye dengan Minho xde pape pon..percayala a..

belom sempat Yuju menghabiskn ayatnye Suga mencelah..

SUGA: Dah aq xnk dengar lg..mulai hari ni aq dengan ko dh xde pape kaitan lg..FAHAM??

kata Suga lalu pergi meninggalkn nya..Yuju masih menangis kerana masih tidak percaya dengan apa yang berlaku..Yuju balik kerumah dengan hati yg sungguh kecewa..

Keesokkan Harinya..

Satu sekolah gempar dengan berita Yuju dan Suga..Yuju hanya menebalkn mukanya..Yela Suga tu kn budak hot..Yuju berjalan sambil memikirkn nasibnya..

??: Yuju!!Yuju!!

YUJU: Nae..Waeyo??

??: Ko tau x ade budak baru nk masuk kelas kita..

YUJU: Ko ni Yoona..Tau je kn..

YOONA: Mestila..sape xknl Yoona..

Yoona merupakn bestfriend Yuju dari kecil lg..Mereka sentiase bersama xkira susah atau senang..

Dikelas..

Sambil menunggu Cikgu Jess tiba,Yuju membaca buku kegemarannya 'MR.KPOP'..

5mint kemudian..

Cikgu Jess masuk ke kelas sambil diiringi oleh seorng jejaka yg agk menawan..'Nilah lelaki yg Yoona cakap tu..comel jgk' desis Yuju dalam hati.

CIKGU JESS: Hari ni kamu akn mendapat classmate bru..Sila perkenalkn diri kamu..

??: Nae..Annyeonghaseyo JungHoSeok imnida or awq semua bley panggil saye J-Hope..(bow 90°)

CIKGU JESS: So J-Hope awq bley duduk disebelah Yuju..Bley kn Yuju??

Yuju yg sedang mengelamun memandang J-Hope tersentak dengan panggil Cikgu.Jess..

YUJU: Mwo??

CIKGU JESS: Saye tanye bley x J-Hope kt sbelah awq??

YUJU: Mwo??Ttaegayeo??

Yuju terkejut kerana hatinya sudah terpikat pada J-Hope..

SORRY KALAU XBEST..N SORRY KALAU TYPO..

True LoveWhere stories live. Discover now