??: YYAAHHH!!!MIN YOON GI!!!
Suare itu bergema didalam gudang tersebut..Mereka menoleh mencari suare tersebut..Suga menyuruh orng suruhannya mencari pemilik suare tersebut..Sementare orng suruhannya mencari,Suga mengisi peluru ke dalam pistolnya..Tiba2 seseorng menariknya lalu menumbuk Suga sehingga jatuh..Suga bangun lalu menjerit..
SUGA: YYAAHH!!JUNG HO SEOK!!MICHYEOSSEO!!
J-HOPE: Ape??ko mrah aq??ko patut sedar ape yg ko dh wat??
Suga masih lg memegang mukanya yg sakit akibat ditumbuk..
SUGA: Ape??owhh..maksud ko pompuan ni..hahhahah..
Kata Suga sambil merentap rambut Yuju yg sedng teresak esak menangis.
SUGA: Ko nk dia..langkah mayat aq dulu..
Suga menyingsing lengan bjunya lalu mengajak J-Hope berlawan..J-Hope tanpe buang masa menumbuk muka Suga..Suga merasakn darah didalam mulutnya..Dia membiarkn sahaja..Suga membalas tumbukn J-Hope tapi sempat dielak oleh J-Hope..J-Hope menumbuk perut Suga hingga Suga terduduk..
J-HOPE: Ko cari pasal dengan orng yg salah la weyh..Dh Yuju..jom kite pergi..
Kata J-Hope sambil membuka ikatan Yuju..Yuju yg lemah hanya mengikut..
DIDALAM KERETA..
J-HOPE: Saya mintk maaf sangt2 sebb xjaga awq elok2..
YUJU: Xpela..Benda nk jadi..
J-HOPE: Sebenarnya saya dh lama suka kt awq..
Kata J-Hope sambil memegang tangan Yuju..
YUJU: Mwo??Jinjja??