J-HOPE: Nae..Sejak mula first aq masuk skola aq dh suka kt ko...
YUJU: Aq pon suka kt ko..tapi cuma aq takut nk luah kn sebb aq takut kena reject..
Kata Yuju sambil menangis..J-Hope memeluk nya dan berkata..
J-HOPE: Saye xbodoh nk reject awq..Sebb bg saya awq sempurna sangat..
YUJU: Gomawo HoSeok ssii...Na nae jinjja saranghae!!
J-HOPE: Nado..Nado..Dhla..Jom kita balik..mesti awq penat kn..
YUJU: Eo..Kajja!!
Mereka berlalu pergi sambil berpegangan tangan..
DIRUMAH YUJU...
Yuju turun dari kereta apabila pintunya dibuka oleh J-Hope..
YUJU: Gomawo sbb anta saya sampai rumah..
J-HOPE: Xde ape la..Couple slalu wat mcm ni kn..
Gurau J-Hope..Mereka ketawa dengan perlahan kerana takut didengari oleh ibubapanya..
J-HOPE: Okla..Saya gerak dulu..annyeong..
YUJU: Nae..Annyeong..
Yuju melambai tangan sehingga kereta J-Hope hilang dari pandangan..Yuju masuk ke dalam rumah dan terus masuk kedalam bilik nya..Dia merebahkn dirinya ke atas tilam..Dia berasa sungguh gembira kerana akhirnya dia dapat merasa kasih sayang daripada orang yg dia sayng..walaupon semuanya susah untuk dicapai,tapi usaha kan tangga kejayaan..
ANNYEONG
JALJAYODh habis dh..sorry kalo bosan n jalan cerita berbelit belit 1st ff la katakn..kalo i rajin,i akn wat ff yg bru..so..annyeong..sweetdream guys..