YASEMIN

114 8 6
                                    

"Hadi kizim kalk sabah oldu okul var sen cok seversin, özledin mi okulu? Gene her yil yasadigim ve duydugum sinir bozucu soru. Çaresizlikle "Evet özledim." Dedim. Ailemin benden gercekten buyuk bir beklentileri var. Her zaman beni kazanan olarak gormek isterler. Basarili bir ogrenci oldugum kanitlanabilir. Ama yasamak istediklerim cok farkli. Her zaman yasamak istediklerim "Aile Kurallari" ile kisitlandi. Bu gune kadar o kadar cok teklif aldim sevmeme ragmen kabul edemedim. Ve suan hepsi benden nefret ediyor.

Zor bela aldirdigim telefonumu alip ustumu giyindikten sonra ufak sade bir makyaj yaptim.(Sadece giyinmeme karismazlar e bi zahmet) akbilimi alip otobuse bindim boraz kotu kokar , midemde bulanir ama zorundayim okul cookk uzak.

Sakın bir yoksul ailesi ifadesi vermek istemem arabamin olmamasinin nedeni kaza yapilabilme ihtimali olurmasi Oyle diyorlar. Fakat sozde bana guvenirler.

Detaya girmeden otobusten inip yurumeye basladim okulun onune geldim. En en yakin arkasim olan ecrin beni bekliyordu. Ayy yerim ben onu.  askim benim. Birlikte okula girdik herkes bize bakıyordu.  Tek guzel bizmiydik ki. Murat geldi sonradan. Ecrin ile murat çıkıyorlar.  Ama ben fark ediyorum uzaktan uzaktan yaziyo bana. Iste ihanet yakinda soyleyecegim ecrin'e. Terk etsin su pisligi.

Bu arada atlamadim 16 yasindayim ve lise 2. Sinifa gidiyorum. Guzel bir okul burasi. Yeni geldim ecrinlerin ailesi ve bizim aile buraya tasinali 1 ay oldu. Murat ecrinlerin karsi dairesinde oturuyor. Ole tanismislar. Şubem C subesiydi. Iceri girecektik. Zaten 3 kisiydik. Murat, ben ve ecrin. Tam iceri girdik ve karsimda tamda istedigim sey vardi.

YASEMIN GORDUGU  SEYI AZ COK TAHMIN EDEBILIYORSUNUZDUR. HER GUN 1 HIKAYE YAYIMLAYACAGIM. İNŞALLAH BEGENMISSINIZDIR. VOTE VE YORUMLARINIZI ESIRGEMEYIN.

SENCE BEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin