Multimedia:Murat
Eve gitim ve ecrini arayip konusmak istediğimi soyledim o da tamam dedi. Bizim evde bulustuk. Tabi hemen olaya dalmadim. Biraz zaman gecirdikten sonra ona " seninle konusmak istediğim cok onemli bir konu var." Dedim. O da biraz sasirdi ve guldu. Cunku biz eger birbirimize bole birsey diyorsak kesin maytap geciyoruzdur. O da "dalga gecme isim var." diyerek tepki verdi. Ciddiyim dedim. Biraz kaygilandi. Soyle dedi. Ve bende olanlari anlattim. Oguz'un soylediklerini, şuphelerimi, ona olan kaygilarimi. Bir muddet dinledi. Sonra koca bir kahkaha patlatti. Maytap gectigimi sanarak "hehe tabi tabi peki ok hihi. " gibi sacma ve anlamsiz bir cevap verdi. Yuzumdeki ciddiyet ifadesini görünce de "Sen tabi beni kıskandın ve onun için böyle bir iftira atıyorsun. Ben böyle şeyleri yemem kızım. Artık düşmanınım ayağını denk al." Dedi. Tabi ben şok ben iptal. Ecrin hızlıca eşyalarını alıp kapıdan çıktı. Onu durduramadım çünkü böyle bir tepki beklemiyordum. Milyonlarca mesaj attım. Fakat cevap vermemisti. Fazla ustlemedim. Kafasını dinlesin azcık. Sonra odama gittim ve ne goreyim arkadasligimiz basladiginda birbirimize sonsuza kadar arkadaş olacağımızı simgeleyen bileklikler almıştık. Ve ecrinde bilekligi koparıp masanın üzerine bırakmıştı. Böylece durumun gerçekten mühim olduğunun farkına vardım. Ondan öyle bir tepki beklemezdim. Nihayetinde güler geçer ve yasantimiza devam ederiz sanmıştım. Bunlari dusunerek uyuya kaldım.
Sabah kalktim ve ustumu giydim bilekligimi cikarmamistim. Böyle bir ifade vermek vermek istemezdim.(Kalleş) Sonradan fark ettim ki bugun benim doğum günümdü. Anlamsız bir sevinç yaşadım. Kapının onunde bir sürü hediye vardı. Zar zor taşıdım odama. Zaten cumartesiydi. Teker teker açmaya başladım. Ecrinde bir hediye göndermişti. Icinde en cok istediğim mont çıktı. Montun cebinde ise ufak bir kutu vardı. Kutunun içinde onun tekrar yenin aldığı arkadaş bileklikleri vardı. Montun diğer cebinde ise bir not vardı. Notta "Dün çok saçma salak bir tepki verdim. Özür dilerim barışalım mı?" Yazıyordu. Acayip sevindim. Ee nasıl olsa küsmemiştik onunla. Yatagimda hunharca zıplayarak yere uctum. Hala gülüyordum.
Mesaj attım. Ve bizim eve gelmesini söyledim. O da tamam dedi. Geldi ve ona kocaman kocaman sarıldım. Birbirimizi hunharca öptük (yanlış anlamayın yanaktan) :D . Odaya gectik ve hediyeleri beraber acmaya başladık. Ben açıyorken o da yerlestiriyordu. Ve karsima "Oguz'un" hediyesi çıktı. Ecrin ile birlikte sevinç çığlıkları atmaya başladık. Ve yavaş yavaş açmaya başladım. İçinden bir ayicik çıktı ve ayıcığın elinde "I LOVE YOU" yaziyordu. Hep birlikte çıldırmış olacağız ki saçma saçma dans etiyorduk. Ve oguzdan mesaj geldi...DEVAMI SABAHA GENCLER.HAZIRLIKLI OLUNN BOMBAA GELIYOR. VOTE VE YORUMLARINIZI ESIRGEMEYIN. :) ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENCE BEN?
Genç Kız Edebiyatı16 yasinda hayati yasaklarla dolu yasemin, kurallari cigneyebilecekmi yoksa bogulcakmi hikayemde bulabilirsiniz. ♥♥SIZLERI SEVİYORUM! ♥♥