Én: Louis?
Ismeretlen: BOLDOG KARÁCSONYT GÖNDÖR💕
Én: Jobb lenne,ha tudnám,hogy neked is az lesz❤️
Ismeretlen: Jhajj máár de cuki vagy❤️
Mondjuk van egy elképzelésem a legjobb karácsonyról🤔Én: Csupa fül vagyok
Ismeretlen: Biztos vagy benne?😏
Én: Asszem?
Ha nem arról van szó,hogy hogyan elégíted ki magad,akkor nyugodtan mond csakIsmeretlen: Na, akkor inkább nem mondom😄
Én: Kanos vagy?
Ismeretlen: Csak ha veled beszélgetek
Én: Akkor ohmm..most is?
Ismeretlen: Meglehet😏
Akarod, hogy az legyek?Én: Ohh jézusom
Ismeretlen: Naa, csak nem felizgultál?
Én: Mii? Nem,azt hiszem nem..
Ismeretlen: Azt hiszed.. SZÓVAL TUTI
Én: Lehet egy kérdésem?
Ismeretlen: Persze
Ismeretlen: Kettő isÉn: Nagyon vicces Louis..
Uhh ez nagyon kínos..hogyan kell?Ismeretlen: Micsodát Göndör?
Én: Hát tudod,amit ti szoktatok
Ismeretlen: Jhaaa hogy te a masztizásra gondolsz?
Én: Masztizás?
Ismeretlen: Úristen te még sosem próbaltad? Maszturbáció, tudood önkielégítés, hokizás, fejés
Én: Nem volt barátnőm és hát úgy nehéz lenne azt csinálni,mit csináljak,hogy ne látszódjon?
Én:Percek kérdése és megjönnek a nővéremék és hiába veszek fel bő gatyát,úgyis látszikIsmeretlen: Jajj de kis édes vagy jézusom
Ismeretlen szám:Na akkor
Elmagyarázom oké?A következő pillanatban a chat ablak eltűnt, és a képernyőn megjelet egy telefonszám, jelezve hogy hívnak.
-Bazd meg, ez Louis.-remegtem meg, viszont a gatyám hirtelen még szűkebb lett. A rohadt életért vagyok én ilyen szerencsétlen. Gondoltam, majd a zöld ikonra nyomtam, ezzel felvéve a telefont.
-He..hello-dadogtam félénken a mobilba.
-Szia Göndör-lihegte bele a telefonba egy elég magas, viszont férfiasan karcos hang.
-Segítesz?-kérdeztem halkan.
-Miben, Kicsi?-kontrázott szemtelenül.
-Louis..leírtam. És nem vagyok kicsi.-mondtam durcásan, de csak egy hangos nyögést kaptam válaszul.
-Jhézusoohm!
-Louis? Tee...most azt csinálod?-lepődtem meg. Az nem lehet.
-Csináltam.-lihetett Louis a vonal másik végén.
-Hát de,hogyan?-kérdeztem türelmetlenül, mert már egyre inkább feszített az alsó.
-Vedd le a nadrágodat és az alsógatyádat.-kaptam a finom tanácsot, mire elbizonytalanodtam.
-Látni fogsz?-lehet itt áll az ablak alatt és kukkol, vagy valahogy beférkőzött a telefonom kamerájába.
-Minden vágyam az, hogy téged láthassalak, de sajnos nem. Nem látlak.-sóhajtott fel Louis, mire némiképp megnyugodtam, majd lerugdaltam magamról a ruhákat.
-Levettem őket,most?-kérdeztem izhatottan.
-Markold meg a farkad. De ne túl erősen.-jött a következő utasítás.
-A fütyimet?-vontam fel a szemöldökömet.
-Igen Göndör, a fütyidet.-kuncogott fel Lou.
-ohh..oké-fontam körbe ujjal szerszámom, és vártam, de semmi.
-Na?-érdeklődött Louis.
-Meddig kell fogni?-kérdeztem tanácstalanul.
-Ne csak fogd. Mozgasd a kezed rajta fel-le. Olyan tempóban, amilyenben jónak érzed.
-Miért kell simogatnom?
-Kezd el, és megtudod.-válaszolta selytelmesen Louis. Megmozdítottam a markom, ezzel a bőrt lehúzva makkomról, és a hirtelen jött inger végigcikázott a gerincemen.
-Oh..atyám.-nyögtem fel halkan. Nem gondoltam volna, hogy ez ilyen jó.
-Nos? Milyehn?-lihegett Lou is.
-Mintha pisilnem kéne.-mondtam őszintén, és folytattam a mozdulatsort.
-Csináld csak, és élvezd.-nyögött fel hirtelen Louis, mire az inger egyre erősebb lett.
-Uh vàrj el kell mennem pisilni,megvársz?-mondtam pirulva, és már keltem volna ki az ágyból.
-Nem pi-pishilned kehll. El fogsz él-vezhni.-lihegett egyre jobban Louis. Tuti kocog.
-Nem félsz futás közben telefonálni?-kérdeztem kívancsian, miközben jobbom szorgosan tevékenykedett a büszkeségemen.
-Ki fut?-kontrázott értetlenül Louis, majd egy hatalmasat nyögött.
-Te..te most rám? Én hangomra?-álltam meg egy pillanatra. Neem lehet.
-Ne velem foglalkhozz Kicsi.-mondta Louis, egyre szaporább légvételekkel.
-A mindenhatóba..-sóhajtottam fel, mivel az inger egyre erősödött, és egyre jobb lett.
-Engedd ki a hangod. Hallani akarom.-parancsolt Lou, én pedig valamilyen oknál fogva hallgattam rá.
-Ohh..Louis-nyüszítettem fel, és gyorsabban kezdtem mozgatni a kezem.
-Gyerünk Hazz.-nyögte Lou a vonal másik végéről.
-Asszem mind..mindjárt elfoly..ok.-nyekegtem visszafojtott levegővel.
-Gyerünk Kicsi, élvezz el nekem.-hörögte, én pedig éreztem, hogy az alhasamból elindul valami melegség, majd egy intenzív lökést, és hirtelen azt sem tudtam hol vagyok. Becsuktam a szemem, és mintha csillagok táncoltak volna felettem.
-Lou..Louis.-nyögtem hangosan, miközben éreztem, hogy valami fehér, meleg folyadék spriccelődik a hasamra.
-Igen Göndör, csináld csak.-lihegett tovább Louis.
-Mit csin-háljak a ragadós izhével?-kérdeztem halkan.
-A kurva életbe Harry!-kiáltott fel hirtelen Louis, majd pár pillanatig csöndesen lihegett.-Cshak-vett egy mély levegőt.-Tör-töröld le maghad egyh zshepivhel.-kaptam meg az utolsó utasítást. Az éjjeli szekrényemről elvettem egy pézsét, majd letörölgettem a ragacsot magamról.
-Lou?-szólítottam meg félénken.
-Igen, Göndör?-kérdezett vissza kedvesen Louis.
-Kösz-önöm.-mondtam pirulva.
-É-én köszönöm. Ez volt az egyik legjobb karácsonyi ajándékom.-szuszogta a telefonba, én pedig elmosolyodtam. Mégiscsak sikerült. A következő pillanatban meghallottam a bejárati ajtó becsapódását, majd anyámat, ahogy a nevet kiáltja.
-Le kell raknom,anyum hív. Örülök,hogy örömet okoztam neked.
Szia Louis.-búcsúztam szomorkásan.
-Szia, Kicsi. Remélem azért még írsz.-kuncogott fel Lou, ami engem is mosolygásra késztetett.
-Mindenképp.
YOU ARE READING
Bedlaminate
FanfictionEgy üzenettel kezdődött minden. A vallásos családból származó, zárkózott Harry Styles. A rosszfiú Louis Tomlinson, aki egy hatalmas titkot takargat. Napokig tartó üzenetezgetések, majd a hirtelen találkozás... Kiderül Lou titka? Harry Louis mellett...