Bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz...
Sabah uyandığımda içimde kötü bir his vardı.ama niyeyse takmadım ve aşağı indim annem ve babam koltukta sohbet ediyorlardı, onlara günaydın dedikten sonra kardeşim efe'nin yanına gittim üzgün görünüyordu,yanına gidi yanağına sulu bir öpücük kondurdum.Elinin tersiyle yanağını sildi.
EFE'NİN AĞZINDAN:
Ablam hiç bir şeyden habersiz uyuyordu. Nasıl olurdu ya benim ablam daha 16 yaşında ama babam onu evlendiricek hala aklım almıyo. Sonra arkamda birisini hissetim,sonra burnuma yasemin kokusu gelince ablam olduğunu anladım,gülmek istedim ama olmadı zaten ablam o sulu öpücüğünü sununca elimin tersiyle yanağını sildim.
Tabi ablam hiç birsey'den habersiz.(Ceren efe'nin ablası)
Ceren'den:
Kahvaltıya oturduk hiç kimse'nin ağzı bıçak açmıyodu,en sonunda babamın sahte olarak öksürdü belliki bunda bir şey vardı.
Babama suyu uzattım,babam kafasını saladı.
Ve bana gayet soğuk bir şekilde evleniyorsun dedi ve beni orda öylece bıraktı.
Duyduklarında şok olmuştum.
Odama çıkıp hemen telefonu elime aldım. Hem ağlıyor hemde selen'in açmasını bekliyordum
Ve uyku mahmurluğu sesi ile efendim dedi. o an hıçkıra hıçkıra ağladım yapa bilecek hiç birşeyim yoktu.Selen'in ağzından:
Uyuyordum ki telefon çaldı tatlı belam yazısını görünce açtım cerenin o anda ağladığını anladım telefonu kapatıp üzerimi giyindim.
Abimin bana bıraktığı arabayı alıp çıktım. Daha ehliyetimi almadım ama ceren gilin evi yakın olduğu için sorun yoktu.
Biraz ilerledikten sonra arabadan inip eve girdim.
İsmail amcaya merhaba dedikten sonra yukarı çıktım.
Efe üzgün, ümran teyze ise ağlıyordu ümran teyze benim ikinci annemdi.sonra cerenin kapısını tıkladım gidin artık diye bağırdı ben odaya girdim.ceren herzamanki gibi hüzün koltuğuna oturmuş etrafı izliyordu,ceren kafasını bana çevirdi gözünden bir damla yaş aktı ve evleniyorum
dedi...İlk deneyimim nasıl oldu bilmiyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki aşk İle evlilik
RandomZoraki evlilik mutsuzluk ile başlayan bu evlilik mutlulukla biter