Hastanelik

109 3 4
                                    

Multi mediada ceren hastanede...

Selen ile dertleştikten sonra annem ile efe ile konuştum ama babam ile hayır. Sonra direk arabayla yola koyuldum dedem ölmeden önce bana araba almıştı mini couper(yazar nasıl yazıldığını bilmiyor.)
Son sürat gidiyordum,polis durdurmaya kalktı tabi bendurmadım daha çok gittim o an gözlerim kapandı gerisi yok.

Doruğun ağzından:

Uçurumun kenarında cereni bir kaç kez görmüştüm dedem götürürdü, çok tatlı,utangaç ama eylenceliydi.
Onu düşünürken,virajda birinin kaza yaptığını gördüm yardıma
Gitmek için arabaya doğru gittim.
Bir kız cerene çok benzediğini düşündüm sonra kapıyı açtım o arada polisler geldi. Yere oturdum kızın nabzını ölçtüm allahtan kız yaşıyordu kızın saçlarını geriye atmamla ceren demem bir olmuştu.
O an zaman durmuştu, ambulans geldi ben arabadan cüzdan Telefonumu aldım, arabayı kilitleyip ambulansa bindim.
Ağladığımı bile yeni fark etmiştim, elim ceren in elini gitti,öptüm kokladım, o çocukkenki yasemin kokuyordu. 5 dakika sonra hastaneye geldik. Hemen ameliyatta alındı.sonra hemen selen diye bir kız geldi,ardından herkez geldi.

Yaklaşık yarım saat sonra doktor geldi. Bir az tedirgindi  ceren çok iyi ama kafasına darbe aldığı için  hafıza kaybı olabilir,bir gün daha burda kalıp taburcu edilecek geçmiş olsun diyerek geri gitti.

Ceren in ağzından:
Başım çatlıyordu,sonra aklıma kaza yaptığım geldi. Gözümü zar zor açıo, etrafa bakmaya başladım.doktor bana bakıp ismimi sordu, benim aklıma filmlerde ki gibi hafıza kaybı gelince,doktora bilmiyorum dedim doktor kafa sallayıp çıktı.
Ardından efe ve selen geldi.her kez perişandı. Ama bunu yapmak zorundaydım. Herkez geldi benim gözlerim kapandı ve uyku beni kollarına aldı...

Doruğun ağzından:
Cereni eve getirdim,eve girip cerenin odasına girdim,yasemin konusunda mest olurken onu yatağa yatırdım tam kalkarken ceren elimi tutup beni çekti ve yanına düştüm saçını öpüp bende uykuya daldım...

Doruğun ağzından:Cereni eve getirdim,eve girip cerenin odasına girdim,yasemin konusunda mest olurken onu yatağa yatırdım tam kalkarken ceren elimi tutup beni çekti ve yanına düştüm saçını öpüp bende uykuya daldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sabah kalktıklarında...

Cerenin ağzından:

Sabah kalktığımda belimde sarılı olan kollarla kalktım gözümü açıp beni saran koların sahibi kim diye baktım. Oda bana  bakıyordu,tam bir şey diyecekken günaydın yasemin kokulu karım deyince afalamıştım.

Bunu bile zor yazdım.umarım begenmişsinizdir...
Beyenmeyi unutmayınnn sakın...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zoraki aşk İle evlilik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin