Hiç tanımadığınız birine sordunuz mu mesela; konuşmaya ihtiyacın var mı diye?Peki hiç birinin acısını kendi yüreğiniz de hissettiniz mi?Peki hiç tanımadığınız insanlara dualarınızda yer verdiniz mi?İnsan olabilmek için ne yaptınız mesela?Belki de bir çoğumuz şuan mutlu değiliz.Peki neden?Çünkü şükrü unutuyoruz.Mutlu olmak için büyük şeyler bekliyoruz,küçük nedenlerle mutlu olmayı bilmiyoruz.Sıcacık bir gülüş içimizi ısıtmıyor,sevdiklerimizin varlığını görmezden geliyoruz.Dünyadaki bir milyon insandan daha şanslı olduğumuzu unutarak yaşıyoruz.Kendi menfaatlerimizi her şeyin üstünde tutuyoruz.Sevdiklerimizi erteliyoruz,sanki hayat çok uzunmuş gibi!Sevdiklerimize onları sevdiğimizi daha az söylerken onlarla ilgili şikayetlerimizi ise daha çok dile getiriyoruz.Yaşarken pişmanlık bırakacak çok sözler dile getiriyoruz,ileriyi düşünmeden.Kalp kırmaktan korkmaz olduk.O kalbini lime lime ettiğimiz insanı bir gün kaybedeceğimiz gerçeğini,düşünmeden hareket eder olduk.Çok konuşup,az dinler olduk.Susmayı,alttan almayı da hiç bilmez olduk.Ne olur sanki kırılsak ama kırmasak.Ne olur sanki ağız dolusu gülmeyi unutmasak.Ne olur sanki insanları çıkarsız sevsek.Ne olur sanki yardım etmeyi,merhamet etmeyi hayatımızın ulvi bir görevi yapsak.Ne olur sanki insan olabilmeyi başarabilsek.Ne olur sanki mavilerimizi siyaha boyamasak.Haydi bugün bir güzellik yapalım kendimize!Negatif tüm düşünceleri çıkaralım hayatımızdan,güzel düşüncelere bırakalım kendimizi.Kırgınlıklarımızı,yorgunluklarımızı rafa kaldıralım.Kırdığımız kim varsa hatamızı telafi edelim,ama bunu tüm kalbimizle yapalım olur mu?Sevdiklerimizin kıymetini her gün daha fazla bilelim.Yardıma ihtiyacı olan kim varsa elinden tutmayı unutmayalım.Kibrimizi,egomuzu,öfkemizi bir kenara bırakalım ve iç dünyamızı sevgiyle yönetelim sevelim,sevilelim mutlu edelim ve mutlu olalım.İşte bu kadar basit!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İç Dünyanı Sevgiyle Yönet
Short StoryKibrimizi,egomuzu,öfkemizi bir kenara bırakalım ve iç dünyamızı sevgiyle yönetelim sevelim,sevilelim mutlu edelim ve mutlu olalım.