1

270 9 6
                                    

Multi:Eva Blood
------------------------
Bugün mutlu ve hevesli birşekilde yeni bir güne uyandım. Annem ve babam ayrı evde yaşadıkları için işlerimi tek hallederdim.Sonra beni yatılı bir okula gönderdiler.Burada bir oda arkadaşım var. Adı Mary. Mary siyah saçlı mavi gözlü bir kız. Çok çabuk sinirlenebiliyor. Fakat benimle çok iyi anlaşıyor.Bende onu seviyorum tabiki.Derslerin başlamasına 2 saat vardı. Şuan saat 6:00'dı.Banyo yapmak için banyoya doğru gittim.Suyu ayarladım. Sıcak suyla aramız yoktur o yüzden çok soğuk değil ama genede de soğuk bir su ayarladım.Üzerimi çıkartarak küvetin içine girdim. Rahatlamıştım. Size banyo yaparken okulumu anlatayım bari. Biz vampirler ve kurtlar aynı okuldayız. Biz A bloğundayız ve onlar B bloğunda. Okulun arka tarafı orman gibi geniş ve ağaçlarla kaplı. Oturacak yerleri var. Ön tarafı ise sade okul bahçesi. Okulumuzun içinde geniş bir spor salonu var ve bölük bölük odaları var.Basketbol sınıfı, voleybol sınıfı,futbol sınıfı, hentbol sınıfı gibi birkaç tane daha sınıf var. İçerden yemek kokusu geliyordu. Mary uyanmıştı ve yemek hazırlamış olmalıydı.Odalarda mutfak ve yatak odası birleşik, banyo ise ayrıydı.Daha fazla durmak istemedim ve havlularımı alarak ve giyerek banyodan çıktım.
---------------------------------
İlk dersimiz spor olduğu için kırmızı siyah üniformamızı giymiştik. Siyah üstünde kırmızı bir şekilde Wolf and Vampire yazan tişörtlerimiz vardı ve kızlarda şort vardı. Şortumuz 2 taneydi isteyenler siyahı isteyenler de kırmızıyı giyebiliyordu. Ben siyahı giydim. Saçıma topuz yapmıştım. Öğretmenimiz Bay Henry gruplara ayırdı. Yan tarafta kurtlar vardı.Herkese ayrı spor yaptıracaktı. Örneğin 5 kurt 5 vampir karışık bir sporda olacaktı.Sıralama başlamıştı. Sonunda sıra bize gelmişti. Ben, Mary, Edward, David ve ben. Onlarda da 2 kız 3 erkek ayrışmıştı. Bay Henry bizi dövüşme sınıfına götürdü. Eğitim için bu sınıfta vardı. Sınıfa girdik. Bay Henry diğer sınıflara başka öğretmen göndereceğini söyleyerek çıktı. Mary ve karşıdan tanımadığımız bir kız dövüşecekti ilk. '' Bence bu güçsüzlerle dövüşmeyi bırakalım. Gelin oturup sohbet edelim bari''dedi Maryle dövüşecrk olan kız. Adını bilmediğim kurt şöyle dedi '' Elizabeth bence emin konuşma. Yensek bile şimdiden morallerini bozmayalım''diyerek adının Elizabeth olan kıza göz kırptı. Elizabeth gülümsedi. Bay Henry i bekledikten sonra dövüşmeye karar verdik.
---------------------
Bay Henry gelmişti. Mary Elizabeth' e güzel bir yumruk atmıştı fakat Elizabeth ona güzel yapıştırmıştı. Mary karşılık veremeyecek durumda olduğunda Elizabeth ona bir tane daha yumruk atarak yere yapışmasını sağlamıştı.Mary yerde acı içinde kıvranıyordu.David ve Ben ona yardım etmeye gitmişlerdi.David onu yavaşça kucağına aldı. Yavaşça sandalyeye oturttu. Sanırım sıra bendeydi. Ben ve karşımda kızıl saçlı ve gözleri kahverengi olan kız vardı ve gözleri çok derindi. Umarım dayak yiyecek olan ben olmazdım. Kız bana yumruk atmaya çalıştı fakat ben hızlı gelen yumrukdan kurtulmuştum. Onu yorduktan sonra harekete geçmeyi düşünüyordum. Bana vurmaya hala devam ediyordu fakat ben o vuruşlardan da kaçıyordum. En sonunda yeter diyerek suratına yumruklar dağıtıyordum. En sonda tekme attığımda yere düşmüştü.
-------------------------
Bugün dersler sıkıcı geçmişti. Şuanda Mary ile akşam yemeği yiyorduk ve uyumamız için 1 saat süremiz vardı. Zamanında uyumazsak ceza yiyorduk ve sadece acil durumlarda geç yatabiliyorduk. Yemeğim bitince Mary'e masasını toplaması için yardım ettim.

Vampir Kız, Kurt ErkekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin