4

82 3 2
                                    

Multi:Jack
Bugün enerjik bir şekilde kalkmıştım. Çünkü dün gece yatmadan önce Mary ile birlikte intikam planı kurmuştuk.Ben şuanda koridorda boş boş geziyordum.Jack'i gördüm. Koridorda birisini bekliyor gibiydi ve sanki sinirli gibiydi. Yanına gittim.''merhaba''diyerek hafif gülümsedim. '' merhaba. " dediğinde Jack'in yanına pembe saçlı bir kız gelmişti. '' burada kan emicilere pek hoşgörüyle yaklaşmayız. Ama madem öyle, merhaba'' dedi gülümsedi. '' merhaba."  dedim bende gülümseyerek. Jack'in dudağına yapışmıştı ve ayrıldıktan sonra "sana da merhaba sevgilim."  dediğinde  Jack'in sevgilisi olduğunu anlamıştım fakat içimde biraz bozukluk vardı. Bananeydi ki bundan? Yoksa Jack'e karşı birşeyler mi hissediyordum. Onlar şuan gözümün önünde sohbet ediyorlardı. '' Neyse, ben artık gidim. Hem arkadaşım bekliyor zaten. "diyerek yapmacık bir gülümseme ekledim suratıma. Bana aldırış bile etmediler sadece kafalarını onaylar bir şekilde salladılar. Bizim odanın önünde Mary'i gördüm.Kaşlarını çatmış bana bakıyordu." sen neredeydin?"Dediğinde biraz duraksadım. "Hiç, lavabodaydım"  diyerek yere baktım sonra Mary'e baktım. "sen öyle diyorsan.." dedi pek inanmayarak. "Ee? Planı nasıl uyguluyoruz?"  dedim. "Erica'da bizimle.O bize haber getirecek." dediğinde "ben o kıza güvenmiyorum. Sürekli onlardan not getiriyor ve onların yanında bizden daha çok duruyor."  dediğimde omzunu kaldırdı. Umursamıyordu, hiçbirşeyi.
**********
Üçümüz de kurtlar bloğuna giriş yapmıştık. Erica sınıflarına girerek Elizabeth'i çağıracaktı. Zaten onu çağırınca Louisa'da gelmiş olacaktı. Biz lavaboda bekliyorduk. Erica dışarda duracaktı ve Louisa ile dışarda kalacaklardı çünkü Erica  onu oyalayacaktı. Ve sonunda Elizabeth geldi. Kapının arkasındaki Mary kapıyı kapattı ve kilitledi. "Naber bebek? Seninle konuşmayalı uzun zaman olmuştu." dedi Mary alaycı suratıyla. "İntikam ne de olsa soğuk yenen bir yemektir. Değil mi Eva?"  dediğinde hala yüzünde alaycı bir gülümseme vardı. "Aynen öyle,hem Elizabeth ne diyordu? Biz seninle iyi bir arkadaş olabiliriz."Mary Elizabeth bana bakarken onu duvarı yapıştırarak boynunu sıkmıştı." Birdaha seni arkadaşımın yanında görmeyeceğim. "Dedi Mary." Şu saçmalığınızı kesin artık. "Dedi Elizabeth cesurca. Ben şuanda Mary'nin tipini görsem gerçekten korkardım. Arkadaki malzemeleri aldım. Bir kova dolusu soğuk su, yumurta ve domates vardı. Domates ezilmiz domates olduğu için biraz daha eğlenceli olacaktı. Bir kova suyu Elizabeth'in üstüne döktüm. Ardından kafasında beş tane yumurtayı kırdım ve domates ezmelerini kafasından aşağıya bıraktım. Çok kötü kokuyordu fakat bu durum Elizabeth'e göre uygundu ve yeni saç modeli harikaydı. "Bay bay tatlım. Birdahaki intikamınızda ve bizim daha beter intikamımızda görüşmek üzere."Dedi Mary.
______________________________
Şuan akşamdı ve Mary ile birlikte gezmek için ve yalnız kalmak için ormana gidecektik. Hava biraz rüzgarlı olduğundan ceketimi unutmamıştım. Üzerimde beyaz kazak, mavi kot pantolon ve siyah ceketim vardı. Kapıdan çıktık. Okulun çıkışına doğru gittiğimizde yine o kız ve Jack yan yanalardı. O kızı kıskanıyordum ve nedenini bilmiyordum. Jack ile gözgöze geldiğimizde gözlerimi başka yöne doğrulttum. Şuanda okuldan ayrılmıştık. Ormanın yolunda giderken garip garip çıtırtı sesleri geliyordu. Mary'e baktığımda korkuyla etrafa bakıyordu."Hey, bizi beklesenize. "Diyen kişilere baktık. Onları tanımıyorduk 5 kişiydiler. Sanırım aralarında kız yoktu. Mary'e fısıldadım." kaç" ve ikimiz şuandq son gücümüzle koşuyorduk. İlerde bizim okulda ki kurtların birkaçı ve Jack vardı. Mary'nin ayağı takılınca onların tam önünde durmuştuk. Çok yorulmuştuk. Elimi Mary'e uzattım. Kalktı. "Mary, vaktimiz yok. Koşabilecek misin?" dediğimde alaycı gözlerini bana dikti ve "evet, küçük bir çizikti sadece." Sonra Mary ile birlikte son hız koşmaya devam ettik. Şuanda insanların ulaşamayacağı hızdaydık fakat kaçtığımız kişiler de vampirdi.Arkamızda olduklarını sanmıyordum. "Bence gizlice geri dönelim." Dediğimde "ya ordalarsa?" Dedi ve ne yapacağımızı bilmiyorduk.

Jack'den
Bizim sınıf toplanmış ormanda sohbet ederken önümüzde bize doğru hızla koşan 2 tane vampir vardı. O kadar çok hızlıydılar ki yüzlerini göremiyordum. Tam önümüzdeyken birisi düştü. Sonra düşen kişinin Mary ona elini uzatanın ise Eva olduğunu görmüştüm.
"Mary, vaktimiz yok. Koşabilecek misin? "Diye soran ve nefes nefese kalan Eva ya baktım. Çok güzeldi. Harikaydı hatta. Ona karşı ayrı birşey hissediyordum fakat sevgilim Fiora'yı bırakamazdım. Birisine değer verirken, diğerini seviyordum. Değer verdiğim Fiora'ydı. Sevdiğim ise Eva. Fakat ben sevgilime hainlik yapmak istemiyordum.Birşeylerden kaçıyormuş gibi olan Eva ve Mary gözden tekrar kayboldular. "Jack, birşeyler konuşabilir miyiz? Özel bir konu da." Diyen Fiora'ya baktım. Kalkarak yanına gittim. "Sen sanki o kıza fazla mı önem gösteriyorsun?" Dediğinde başta anlamaz gibi yaptım ve kim olduğunu sordum. "Düşenin yanında ki kıza.Yani Eva Blood'a." Dediğinde soy adının nereden bildiğini merak etmiştim. Adını bile bilmiyordu. Odamı marıştırmış olabilirlerdi. Fakat emin değildim. "O kızı nereden tanıyorsun?" Dediğimde duraksadı. "Bilmiyordum, sadece ismini duymuştum. Biliyorsun, Elizabeth ve Louisa benim en yakın arkadaşım.Hatta Elizabethler o sürtüğü tuzağa-" Diyerek durduğunda şaşırmıştı ve benim gözlerimin içine bakıyordu. Ben ise kaşlarımı çatmış sinirle ona bakıyordum. "Senin ağzından çıkanı doğru mu duydum?" Dedim ve kafamı onaylamazca arkamı dönerek dümdüz ilerledim.Fiora Evaya sürtük diyemezdi.Onun arkadaşları da kendisi de içi aslında pislik doluydu.Bazenleri melek oluyordu resmen. Onun içinin pislik dolmasının sebebi arkadaşlarıydı.Ormanın içinde tek başıma ilerlerken yerde bir beden gördüm. Yaklaşarak baktığımda Eva olduğunu gördüm.Hemen onu ağaca yasladım. Suratına doğru çömeldim. "Eva? Eva. Beni duyuyorsan ses ver. Lütfen." dediğimde gözleri zar zor kısılmış bir Eva gördüm."Mary,Mary nerede? "Dediğinde o an şaşırmıştım çünkü Mary onunla beraberdi." Seni hızla eve götürüp Mary'i bulacağım. Dediğimde  gözünü sıkmıştı ve bir damla yaşın akmasına izin vermişti. Onu kucağıma aldım. "Jack, b-beni boşver. Mary kayıp, git onu bul sen." Dediğinde bir an Mary'nin kaçırılmış olabileceği aklıma geldi. Umarım kaçırılmamıştır.
---------------------------
Eva'yı uyutmuştum ve şuanda Mary'i arıyordum. Yerde bir not bulmuştum.

Ah Mary. Senin için çok yazık oldu. Fakat senin zamanın dolmuştu. Merak etme, seni ormanın en güzel yerlerine bırakacağım. Hayatta bir işe yaramasan da bari başka hayvanların yemi olarak bir işe yara.Güle güle Mary,zavallı.

Bu not neden bu yerdeydi? Mary'i kaçıran kişi cebinden düşürmüş olabilir miydi? Bu tür sorular beynimde tekrarlanıyordu. Ormanda biraz daha dolaşmaya karar verdim.Sonra bir çalının arkasında durarak  siyah ve pelerini olan vampiri izlemeye başladım. Bir yere gitti ve elinde bir bedenle geri döndü.Bu beden aynı, Mary'di!Mary'i yere koydu ve birşeyler söyleniyordu. "Keşke vaktini doldurmasaydın Mary. Ne yazık ki borcunu o şekilde değil de bu şekilde ödemek zorunda kaldın. Olsun, birşekilde borcunu ödedin sonuçta. Dur bari notu da koyayım üstüne." Diyerek cebine baktığında notunu bulamadığını anladım. Bundan sonra işler değişecekti.

Vampir Kız, Kurt ErkekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin