Selamün aleyküm hayırlı okumalar.
Ama neden istemiyorki beni diyedüşünürken .
kadın bana dönerek konuşmaya başladı.-kızım sana göre başka işimiz yok. Dedi ama ben dileklere nedicektim uff hem ben çocukları çok severim en kolay yapa bileceğim iş bu .
belliki bu evde söz kerimden geçiyordu merdivene doğru yürürken masum bir ses tonuyla kerime seslendim_bak kerim. Dedim ve sustum kerim nedir ya sanki askerlik arkadasım hemen öksürerek lafımı düzettim.
-pardon bakın kerim bey benim bu işe çok ihtiyacım var bi öğrenci evinde kalıyorum iki tana arkadasım daha var ve ikisi çalışıyor ben bostayım ve sürekli benden işe girmemi bekliyorlar ve siz bana bu işi vermezseniz artık sokakta kalcam mümkünatı yok tek ev tutamam size gerekirse yalvarırım. Dedim ve aglıyormus gibi başımı yere eğdim hadi be elizan kim tutar seni. Tam kesin ikna oldu derken hiç istifini bozmadan buz gibi bir sesle.-olmaz, git başka bir işbul kendine .demezmi odun diyesim geldide zor tuttum kendimi .
Olmazki böyle benimde bi grurum var dimi önce iş vermek için çağırdı ümit verdi şimdide olmaz diyor.
Sinirle basımı yerden kaldırdım ve gayet, sert bir ses tonuyla.
-vermezsen verme be buraya sen çağırdın diye geldim yallavardım işver diye sen naptın çağırdıgın gibi koydun pis zengin ukala seni. Dedim aman tanrım ben nediyordum böyle sanırım kendimi çok kaptırdım.
Kerimin bana tepkisinin ne olacağını merak ederken o istifini bozmadan .
-eğer sözlerin bittiyse gide bilirsin dedi. Sinirle. Evden çıktım eve gittigimde kızlar hazırlanmış beni bekliyorlardı şaşırarak.
-ne bu haliniz dedim dilek kocaman gülüm semesiyle.
-ne olacak şapşik senin yeni işini kutlamaya hadi hazırlan biz bekliyoruz. Dedi eyvah nasılderim ben şimdi iş bulamadım diye utancımdan. Başımı yere eğdim
-siz gidin benim bugün işte ilk günümdü ya çok Yoruldum. dedim ufff napim başka çarem yok ya iş bulamassam beni evden atarlarsa mecburum bu yalana zaten iki büç gün içinde bulurum .kızlar evden çıktıktan sonra bende odama geçip pijamalarımı giyip hemen uyudum malum yarın çok erken kalkmalıyım.-****************-
Evet tam üç ay oldu ve ben hala iş bulamadım üç aydır evden işe gidiyorum diye erkenden çıkıp akşam geri eve geliyorum okul olduğu zaman okuldan sonra eve geç geliyordum işteydim diye.
Ben bunları evimizin salonunda oturmus düşünürken dilek ve ecrin yanima geldi yüzlerinde kocaman gülüm semeyle onları görünce bende gülümsedim yüzümde kocaman gülüm semeyle.
-eee kızlar ne bu mutluluk. Dedim ecrin
-ponçigim kira için senin payına düşen parayı versene malum sen çok yoğun çalışıyosun sen parayı verde biz verelim şu parayı. Demesiyle kocaman yutkundum ve yüzümdeki bütün gülümsemem gidi verdi . Benim onkuruşum bike yoktuki. Dilek konuşmaya devam etti.
-ha bide elektirik ve su paraları ev içinde alış veriş parası. Demezmi sanırım ölüyorum. Mahcup bir şekilde onlara bakarak kekeleyerek.
-şe şey kızlar patron biraz, dişli çıktıda parayı vermedi yarın verecekmiş. Dedim. Dileyin yüzündeki gülümseme soldu ve sinirle.
-aaaa senin bu patronunda kendini aştı ama üç aydır çalışıyosun sana bi kuryş bile vermedi resmen seni beleşe çalıltırıyor. Dedi ecrin onu sakinleştirmek için.
-sakin ol kızıda boğma yarın verecekmiş işte elizan yarın verir parayı bize. Dedi ufff yarın napcam ben bu düşünceyla sabaha karşı zor uyudum.
-***************-
Ve erkenden kalktım bugün okul yok ve ben kızlara cumartesi günü ful çalıştığımı söyledim napim evde kalınca sürekli para konusu açılıyordu. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra golabımın karşısına geçtim ve fazla düşünmeden siyah eteyimi ve üzerine beyaz kiraz desenli kazağımı aldım ve hemen giydim bugün hava soğuktu su yeşili ayakkabımıda giydim tamamdır. Dışarı çıktığımda sel gibi yağmur yağıyordu napcam şimdi ben kafede oturacak param bile yok nezaman otursam gorson zebela gibi başıma dikiliyor ağlayalarak boş boş sokakta dolaşmaya başladım neredeyse öğle olmuştu ve ben hala saatlerdir ayaktayım yürümeye devam edip bir yandan iş ilanlarına bakıyordum bi kaçyere baktım ya iş vermesınız hiç olmadığı için alamayız dedi kimileride aranan elemanın bulunduğu söyledi.
Aman tanrım resmen donmuştum salak gibi minicik etekle gezersem olacağı budur hava nerdeyse kararmak üzereydi sonunda gözüme biyer kestirdim kasiyerlik evet bu işi yapa bilirim dedim kendi kendime ve üzerimi düzeltip içeri girdim kapıda duran adama bakıp üzerim çok ıslak olduğu için utana sıkıla.-şey ben iş ilanı için gelmiştimde dedim
Adam beni süzdü sonra-bisaniye ben patronu çağrayım dedi ve gitti aradan dakikalar geçmeden uzun boylu yakışıklı bi okadar beni süzüp ispis sırıtan bi adam vardı adamın bakısları bacaklarımda takılınca rahatsız olup vemen lafa girdim.
-şey ben iş ilanı için gelmistim de dedim
adam sakallarıyla oynayarak.-hmm madem böyle buyurun odamda konuşalım dedi
Evet korkmuştum ama başka çaremde yoktu adamış gösterdigi yere o öbde ben arkada girdik normal kiram duvarlı sade bi çalışma odasıydı adam kapıyı kapatın oturdu bende karşısına oturdum ve konuşmaya başladım
-bu işe çok ihtiyacım var arkadaşlarımla kalıyorum ama paran olmadığından dışarda kalmak üzereyim bu iş hakkında bi bilgim yok ama anlatırsanız hemen anlarım ben lüt.. Lafımı tamam layamadan adam kalktı ve konusmaya başladı.-demek bu işe çok ihtiyacın var. Dedi bana doğru gelirken kasılarak biraz, dikleştim.
-evet efendim. Dedim adam dibime girerek iki parmağıyla yanağıma yavaşça dokundu ve irenç bir ses tonuyla .
-o kolay iş halle deriz istersen avansta vere bilirim. Dedi.
Aniden yerimden kalkıp abama sinirle bağırmaya başladım-nediyosun be sapık herif çek elini üstümden dedim ve elini ittirip hızla kapıya doğruya ilerlemeye başladım tom kapıyı açacak ken adam kolumu tutup beni hızla geri çekip duvara yaslayıp san ki hiçbirşey olmamış gibi.
-aaa nereye böyle istediğin parayı çalışmadan vereceğim sana işte tek isteğim şu muhteşem vücudundan yararlanmak. Demezmi sinirle ittir meye başladım.
-bırak beni .dedim ama okadar güçlüydükü ona gücümün yetmeyeceğini anladım adam beni yiyice duvara sıkıştırdı dudaklarının kulağıma değdirerek fısıltı halinde konuşmaya başladı
-hadi ama naz yapma istedigin nekadarsa vereceğim dedi. Biraz duraksadım elimi nasıl ça, adamın göğsünün üzerine koyup çilveli bi şekilde.
-nakadar istersem vereceksin öylemi. Dedim. Adam sırıtarak
-bugece, benim olursan evet dedi adama busefer ben biraz, daha yaklaştım adam biraz şaşırdı sonra bu hoşuna gitti.
-bir yil boyunca çalışmasam sende bütün ihtiyacımı karşılaşan dedim adam.
-tamamdır hiç sorun değil dedin.
Bunu yapmak zorundaydım baska çarem yoktu kollarımı adamın boynuna dolayıp gülerek
-yanız ben ayakta yapamam bu işi en azından masayamı otursak dedim bu onun çok hoşuna gitmişti yamukça sırıtıp .
-olur geç bakalım dedi masadakileri biraz itip bana yer açtı bende oturdum sonra adam bana yaklaşıp tam öpecekken masadaki küpek hekelini kafasına çaktım adam yere yığılıp kaldın. Bende hamen kapıdan sakince kimseye belli etmeden çıkmaya basladım o sırada kapının ordaki adam.-patron nerede dedi sırıtarak.
-içerde bi işi var yarın gelip işe başlıyorum ha bu arada patron veni bi beş ondakka rahatsız etmesinler dedi dedim adam sırıtıp
-tamam dedi ve ben dışarı çıkar çıkmaz yağmurun altında koşma ya başladım koştum kostum acaba adam öldümü diye düşünürken adamın sesini duydum.-gittimi lan kız olan salaklar bikızı tutamadızız diye bagrıyordu daha hızlı koşmaya başladım evet bunu yapmak zorundaydım çünkü anlamıstım o kapıdaki adam da onun yandasıydı içerde bana takılacağını gayet iyi biliyordu eğee bagırsaydım veya kaçmaya kalksaydım oda beni yakalardı ve onun gibi olanlar sonran istedikkeri herşeyi yaparlardı buyüzden ona yaklaştım masanın üzerindeki köpeği gözüme kestirdim ve sonuç olarak kurtuldu bisüre daha koltuktan sonra arkama baktım kimsenin gelmediğin anlayınca yamuru aldırış etmeden kaldırım kenarına oturup sesli sesli bağrarak ağlamaya basladım işte o an arkamdan bana seslendi.
-demek burdasın .dedi duydugum sesle korkudan harekesiz, kalarak bağırm ya başladım bu sefer kurtuluşun yok tu.
-İmdaaaaaaaaaaaaaat. Diye bağırdımArkadaşlar lütfen yorum ve beğenilerinizi eksik etmeyin sizleri seviyorum bidaki bölümde görüşmek üzere Allaha emanet olun şimdiden bir hatam varsa kusura bakmayın 😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir yanım kaldı benim sende
EspiritualCENNETE NASIL GİRSİN BİR KALBE DAHİ GİREMEYEN... iste o söz kalbine bir arayış düşürdü gençkızın ve anlamını öğrendiğinde kendine girecek bi kalp aradı gençkız peki sonuç...