Artık liseliyim,liseli bir genç kız.Okullar açılalı 1 ay oldu fakat ben daha kimseyle daha doğru düzgü arkadaş değilim arkadaşım yok okulda yalnız başıma takılıyorum kulaklığım ve ben. en iyi arkadaşım müzik okulumuz ise sıradan insanların egolarının tavan yaptığı bir yer ve ben lanet olsun ki okulun en havalı çocuğuna aşık oldum şaka gibi ! sevdiğim çocuk okulun en popüler çocuğu Sarp 11. sınıf ve okuldaki herkesi tanıyor 9.sınıflar haricinde 9.sınıflardan nefret ediyor . Hiç şansım yok.O kadar yakışıklı ki kumral saçlı ela gözlü uzun boylu onu kantine gittiğimde görürsem karşısında öyle bakakalıyorum.Gülüşüne aşık oldum resmen.Bi kaç kızla konuşuyorum aslında arkadaş olma yolundayız kafalarda uyuşuyor iyi anlaşabilriz diye düşündüm ve yakın olmaya karar verdim.selamlaştık ilk haftalarda o kadar onun bir arkadaşı vardı şeyma diye onla beraber gezerlerdi hep 3.hafta sonunda 3 müz çok yakın arkadaş olduk her tenefüs beraberdik ben bile dışarı çıkmaya başlamıştım.Sarpı öğrendiler Sarp ne zaman yanımızdan geçse 3 müz birden ona bakıyorduk Sarpta bize bakıyordu bana bakarak gülüyordu ve ben karşısında eriyordum...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------